Agraïment dels sacerdots i del consell pastoral parroquial a tots els veïns de Canals

Els Sacerdots i el Consell de pastoral parroquial agraeixen a tots els veïns de Canals l’extraordinària acollida dels actes realitzats amb motiu de la Missió Magnificat , en la vinguda de la Imatge de la Verge dels Desemparats així com de la predicació del nostre Sr arquebisbe , D. Carlos Osoro Sierra .

Volem agrair de manera especial a l’Excm .Ajuntament de Canals i al seu alcalde Ricardo Cardona la seua col · laboració per al desenvolupament dels actes . Als treballadors de l’Ajuntament ( al grup de membres de la ” Colla ” encapçalats per Miguel , als conserges i personal de manteniment del Pavelló ” Ricardo Tormo “, a la Policia Local i a tots els funcionaris que han treballat amb afany i amabilitat per acollir aquests actes ) .

Als membres del grup de tambors de la Parròquia i al seu responsable Joan Gil , als membres dels grups de danses ” Pensat i Fet ” i ” Canyamars ” , al grup de ball de sevillanes, a la Unió Musical Santa Cecília, a la Associació Musical Canalense, a la ” Colla de campaners d’Ontinyent ”  i Moixent ( d’una manera especial a Ximo Silvestre i Felipe Sanchis ) .

Als membres de MAPEBA ( de manera especial a Luci Pérez , Merche Borràs i Pepe Arándiga , al grup d’ eixidors de la Mare de Déu ( de Canals – Pepe Soler i Jaume Grau i companys – i d’altres poblacions ) .

Als membres de ACADEFI i ASCADIS .

A Canals Ràdio i als seus col·laboradors ( Edu Badal , Enrique Pacheco i Marcial Martínez ), a la TV Comarcal (Ricardo Faura , Raúl Andrés i Jennifer Perelló ) .

A tots els Col·legis públics i concertats de la nostra localitat i als membres dels grups parroquials que amb la seua tasca callada han organitzat fins als mínims detalls de cada un dels actes .

I a tots els malalts que, des de la seua prostració, han resat perquè aquests dies foren el que han segut .

Que el Senyor vos ho pague , per intercessió de la seua Mare, la Verge dels Desemparats !

Canalins , tots a una veu : Vixca LA MARE DE DÉU!