Alta participació en l´edició del Mercat Solidari 2012 per a Càritas Parroquial de Canals

baner-caritasvl

Una vegada més, Càritas ha estat present al Mercat Solidari que s’ha celebrat el 8 i 9 del present mes a l’Avenguda Vicent Ferri. Aquest mercat, organitzat per Càritas Parroquial de Canals, obria les seves portes a primera hora del matí, amb un total de dotze parades corresponents a diversos establiments comercials de la ciutat i dels voltans. El Mercat va rebre la visita de nombrosos visitants, en gran part ciutadans canalins que van aprofitar la jornada per a fer us de la seua solidaritat al comprar els direfents productes al mercat.

Una magnifica cistella de fruites es va rifar el divendres per la vesprada – nit. Els afortunats en el sorteig de la rifa van ser Mª Carmen Calatayud Arnau i Ricardo. El nostre agraïment a les empreses participants i a tots els col·laboradors, en especial a tots els que amb la seua participació i acció de solidaritat ,han fet possible esta recaptació per a Caritas Parroquial de Canals.

Cal dir que les col.lectes de la parròquia durant el cap de setmana també van destinades a Càritas Parroquial de Canals.

Quan tinguem la xifra exacta d´allò que s´ha recaptat en el Mercaet i en la col.lecta de les misses, ho farem public.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES !!!

VIU SENZILLAMENT PER A QUÈ ALTRES SENZILLAMENT PUGUEN VIURE.

Fes clic per a veure les fotos