Alumnes del Col·legi visiten “Caritas”

ESO-vl

En Càritas Parroquial de Canals s’està duent a terme la campanya del “Quilo” i “Un joguet un somriure” per això, els agents de pastoral encarregats de Càritas han estat al Col·legi Parroquial Sant Antoni Abat per explicar en què consisteixen aquestes campanyes, convidar-los a participar i a solidaritzar-se amb els necessitats. Els alumnes han visitat també la seu que es troba a l’antiga casa del Vicari.

La campanya del “Quilo” es realitza anualment entre tots els col·legis de Canals, s’assignen a cada col·legi uns productes alimentaris. Amb això es pretén que la recollida dels aliments donats siga més proporcional i ajustada a les necessitats.

Aquest any s’està fent una nova campanya per a la recollida de joguines, ja que Càritas atén més de 80 famílies empadronades a Canals i d’aquestes famílies s’ha comptabilitzat un total de 70 xiquets d’edats compreses entre 1 i 10 anys. Per ells hem pensat el nou projecte de recollida de joguets amb la campanya “Un joguet un somriure”. Els joguets seran seleccionats i embolicats en regal que es lliuraran als xiquets el dia de Reis.

Campanya del Kilo Nadal 2012