Assemblea de Mans Unides

El passat dijous 28 de novembre va tindre lloc al Centro Arrupe de València l’assemblea diocesana de Manos Unidas i va ser la nostra parròquia junt amb la delegada de Roquefort l’encarregada de contar les nostres experiències de com podem motivar als xiquets i joves.

En primer lloc vàrem celebrar l’eucaristia presidida pel nostre arquebisbe D.CARLOS OSORO després passaren a presentar-nos la pròxima campanya amb el lema UN MUNDO NUEVO, UN PROYECTO COMÚN. Com a convidada especial estava l’exdelegada nacional D.MIRIAM GARCIA que amb el seu testimoni ens transmeté esperança, il·lusió i força per seguir treballant pels més necessitats.

Com a delegada de Mans Unides de Canals vaig anar acompanyada per membres d’alguns grups parroquials i vàrem presentar l’extens treball que fem amb xiquets i joves en les diferents activitats que preparem al llarg de tot l’any, fent-los arribar el missatge de com n’és d’important estar units i en comunió.