Campanya de Restauració del “Patronato”

patronato-vl

Amb motiu de la Campanya de Restauració del “Patronato” s’ha pensat una activitat que necessita la col·laboració de tots (esta vegada no econòmica).

Ens agradaria publicar a la web Parroquial quantes fotos ens pugueu proporcionar de la història de lloc tan emblemàtic.

Si teniu alguna foto d’alguna obra de teatre, d’alguna funció, de la seua construcció, no importa de què, ens encantaria poder tenir-les per compartir-les amb tots els que, d’alguna manera, estan vinculats a la nostra població. Fins i tot si les porteu aviat, i ens és possible, podríem fer una exposició de fotografies del “PATRONATO”.

Les fotos s’escanetjarien i es tornarien el més aviat possible.

Només heu de fer-nos-arribar en un sobre amb el vostre nom i, si ho sabeu, la data aproximada de la foto, amb motiu de què es va fer, així com el nom dels qui apareixen i el de qui la proporciona per poder publicar (excepte ens indiqueu el contrari).

També ens la podeu enviar per correu electrònic: parroquiacanals@gmail.com

És una contribució que ens permetrà, d’una banda, il · lusionar en la seua recuperació i, per una altra, mostrar als nostres joves el treball realitzat durant anys i fer-los partícips d’un treball ben fet.

José Sancho Ubeda i l'any 1955