Consell de Pastoral Parroquial

El passat dia 17 de novembre es va reunir el Consell de Pastoral Parroquial per revisar l’inici de curs i programar l’Advent i Nadal.
Entre les novetats que cal destacar és la presència com a nou membre del Jose M ª Martinez Barberà , nou Sagristá , en substitució de Nieves Botella Morales que causa baixa per malaltia . També es notifica la baixa de la representant de Pastoral de la Salut , Elena Escot ,per malaltia .
Un dels punts tractats va ser la Reforma dels locals del teatre Patronat .
Va assistir l’Arquitecta Sra Dª M ª Carmen Gilabert Miralles , que va exposar els primers plans que s’han treballat en la Comissió Pro -Restauració . El seu coordinador , Joan Gil, va explicar el procés seguit fins al moment .
Així mateix es va fer una avaluació del Congrés realitzat a València ” Parròquia i nova evangelització ” en què han participat 13 membres de la nostra Parròquia, 7 elegits per la Parròquia, 2 per institucions diocesanes i els tres seminaristes ( 2 d’origen i el de Pastoral).
Finalment es va animar a tots a viure unes festes des de la senzillesa , austeritat i interioritat.