Convivència parroquial

Com ja és tradició a la nostra parròquia, a l’inici d’aquest curs, també va a realitzar-se la convivència Parroquial a la qual, tots esteu convidats a participar.

Aquesta serà en Almansa, on tots junts, com a parròquia conviurem uns dies meravellosos amb gent de la qual, potser aprenguem moltes coses. Però sobretot, seran uns dies que passarem a prop de Jesús i que de segur que ens serveixen per a enfortir la nostra fe i adonar-nos-en de l’important paper que tenim en la nostra parròquia. Ens trobarem amb moltes activitats, dinàmiques, jocs, pel·lícules, etc. que ens divertiran al llarg d’aquests dos dies.

La convivència serà els dies 5 i 6 d’octubre. Les inscripcions per a aquesta convivència es troben al nou Al·leluia, però si algú tinguera qualsevol dubte, pot acudir tant a la sagristia com al despatx parroquial per a informar-se.

Vos esperem a tots… et necessitem per a què aquesta convivència siga única i difícil d’oblidar!

Ací podeu veure les fotos de la convivència de l’any passat.