Convivència Parroquial

Baner-principal

El passat cap de setmana, els dies 13 i 14 d’Octubre vam realitzar a la parròquia Sant Antoni Abat de Canals la convivència parroquial d’inici de curs.

Ha estat una experiència meravellosa en què hem compartit la fe, els joc i la il·lusió per la nova Nova evangelització. En la trobada vam realitzar diverses dinàmiques i reflexions totes elles al voltant del “any de la fe” que ha convocat el Papa Benet XVI.

Així hem pogut aprofundir en el tema davant de la Carta “Porta fidei” i també créixer personalment en comunitat.

Com és normal en tota trobada vivim experiències que no oblidarem mai i ens van ajudar a crear llaços més estrets entre nosaltres, podem destacar entre altres l’actitud dels nens.

Aquest any es va donar la possibilitat de tenir “guarderia” i, així poder participar els matrimonis joves. Ha estat una benedicció!
Ens van donar un gran ensenyament amb la seva actitud i també, en l’Eucaristia, es van comportar de manera extraordinària fent que fora una celebració plena de sentiments i emocions reconegudes per tots.

Ja només ens queda animar a tots els que van participar en l’activitat i als que no van poder a que comencem aquest curs amb totes les ganes possibles i que trasmetem l’alegria de la Fe

fes clic per veure les fotos