Des dels Campanars 100

1.- Esquema del programa:  Hui és el programa 100 !!!

2.- Informacions parroquials

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT: 9; PARROQUIA: 10’30 h. i 12’00 en valencià, ERMITA: 13’00 h.

HORARI D’OBERTURA DE L’ESGLÉSIA Cada dia s’obri l’Església a les 8’30 h. del matí fins a les 10’30 h. A la vesprada s’obri a les 18’00 h.

CONFESSIONS: DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

Oració Parroquial divendres a les 23’00 h. – HUI NO HI HA

VIA LUCIS – Eixirem a les 22’00 h. Del Parc Calixt III—Itinerari complet: parc papa calixt III, avd corts valencianes, sant Antoni , avd Blasco ibanez, san roc , nauselva, sant vicent, iglesia i acabarem en la parroquia

2.- 1r L’horari de Càritas és DILLUNS I DIMECRES de 5:30 a7: 30

2n Els propers dies 31 de maig i 1 de juny, Càritas de la parròquia Sant Antoni Abat, està organitzant un mercat solidari. Es farà al local “CA DON JOSE” (casa de cultura), amb horari de matí i vesprada.

3.- CONFIRMACIONS

4.- La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/ També Faceboock i Twitter

3.- Entrevista als alumnes de 2n d’ESO del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”

Sergio García Ibáñez, Miquel Morales Muñoz i Antoni Vidal López. I Amalia Tarín Prats, coordinadora de la catequesi de confirmació.

PARTICIPA PER SORPRESA EL SR ARQUEBISBE, Mn CARLOS OSORO

Salm  103, 1ab i 24ac.29bc-30.31 i 34 (R/:  30)

R/         Quan envieu el vostre alè, Senyor, renoveu la vida sobre la terra.

Beneeix el Senyor, ànima meua. Senyor, Déu meu, que ho sou de gran! Que ho són de variades, Senyor, les vostres obres, la terra és plena de les vostres criatures!     R/

Si els retireu l’alè, expiren i tornen a la pols d’on van eixir. Quan envieu el vostre alè, renaix la creació, i renoveu la vida sobre la terra.     R/

Glòria al Senyor per sempre! Que s’alegre el Senyor contemplant allò que ha fet,

que li siga agradable aquest poema, són per al Senyor aquests cants de goig.     R/

—————————

seqüència

Veniu, oh Sant Esperit,

des del cel al nostre pit

amb un raig de llum divina.

Pare dels pobres, veniu,

dau-nos els dons que teniu,

oh sol que el cor il·lumina.

Vós sou nostre Defensor,

de l’ànima Habitador,

i dolcíssim refrigeri.

En els treballs sou confort,

en les penes sou conhort,

en la calor sou temperi.

Oh divina Claredat,

visiteu la intimitat

del cor que ja us ansia.

Res tindrà l’home si vós

no li dau vostre socors

divinal, que bé li sia.

Tot lo que no és net renteu;

tot lo que ja és sec regueu;

cureu tota malaltia.

Tot lo indòmit endolciu;

tot lo fred encalentiu;

regiu el qui s’esgarria.

Dau als fidels confiats

dels vostres dons esperats

la sacrosanta Setena;

el mèrit de la virtut,

el camí de la salut,

la joia immortal i plena.

sant Joan  20, 19-23

A la vesprada d’aquell mateix diumenge, els deixebles estaven a casa amb les portes tancades per por dels  jueus. Jesús entrà, es posà al mig i els digué: – «Pau a vosaltres.» Després, els ensenyà les mans i el costat. Els deixebles s’alegraren de veure el Senyor. Ell els tornà a dir: – «Pau a vosaltres. Com el Pare m’ha enviat a mi,  també jo us envie a vosaltres.» Llavors, alenà damunt d’ells i els digué: – «Rebeu l’Esperit Sant. A tots  aquells a qui perdonareu els pecats, els quedaran perdonats, però, mentre no els perdoneu, quedaran sense perdó.»