Des dels Campanars 101

1.- Esquema del programa:  Hui és el programa 101—Agraiment del programa 100!!!

V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT

V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES

V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ ENTRE NOSALTRES

(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )

V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST

2.- Informacions parroquials

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. (este dilluns n’hi haura a les 19’30 h. Amb motiu del 24 aniversari d’ordenació) i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT: 9; PARROQUIA: 11’00 h. ERMITA: 13’00 h.

HORARI D’OBERTURA DE L’ESGLÉSIA Cada dia s’obri l’Església a les 8’30 h. del matí fins a les 10’30 h. A la vesprada s’obri a les 18’00 h.

CONFESSIONS:

DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h. –

– Festa de la Stma. Trinitat. Missa dels malalts—a les 11’00 h.

– 1r L’horari de Càritas és DILLUNS I DIMECRES de 5:30 a7: 30

–  Els propers dies 31 de maig i 1 de juny, Càritas de la parròquia Sant Antoni Abat, està organitzant un mercat solidari. Es farà al local “CA DON JOSE” (casa de cultura), amb horari de matí i vesprada.

3.– Llistat festers Stm. Crist de la Salut abans del any 1973

4.– Visita del sr. Arquebisbe a l’Arxiprestat. El dimarts passat

5.- La Web parroquial :http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

Uno crece cuando no hay vacío de esperanza, ni debilitamiento de voluntad, ni pérdida de fe.
Uno crece cuando acepta la realidad y tiene aplomo de vivirla.
Cuando acepta su destino, pero tiene la voluntad de trabajar para cambiarlo.
Uno crece asimilando lo que deja por detrás, construyendo lo que tiene por delante y proyectando lo que puede ser el porvenir.
Crece cuando supera, se valora, y sabe dar frutos.
Uno crece cuando abre camino dejando huellas, asimila, experiencias… ¡Y siembra raíces!.
Uno crece cuando se impone metas, sin importarle comentarios, ni prejuicios, cuando da ejemplos sin importarle burlas, ni desdenes, cuando cumple con su labor, sin importarle los otros pareceres.
Uno crece cuando se es Fuerte por carácter, Sostenido por formación, y Sensible por temperamento….! Y humano por nacimiento!.
Uno crece cuando enfrenta el invierno aunque pierda las hojas. Recoge flores aunque tengan espinas y marca camino aunque se levante el polvo.
Uno crece cuando es capaz de afianzarse con residuos de ilusiones, capaz de perfumarse, con residuos de flores….! Y de encenderse con residuos de amor…!
Uno crece ayudando a sus semejantes, conociéndose a sí mismo y dándole a la vida más de lo que recibe.
Uno crece cuando se planta para no retroceder… Cuando se defiende como águila para no dejar de volar….! Cuando se clava como ancla y se ilumina como estrella.
Entonces… UNO CRECE!!!
3.- Entrevista als alumnes de 2n d’ESO del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”

Sergio García Ibáñez, Miquel Morales Muñoz i ens falta Antoni Vidal López que està malalt. Que es millore!

4.– Salm i evangeli de la setmana Stma. Trinitat

8, 4-5.6-7.8 (R/:  2a)

Senyor, sobirà nostre, que ho és de gloriós el vostre nom per tota la terra!

Quan mire al cel que han creat les mans vostres,

la lluna i els estels que hi heu posat.

Jo dic: ¿Que és l’home, perquè vos en recordeu?

¿Que és un mortal, perquè li doneu autoritat?     R/

Quasi bé l’heu igualat als àngels, l’heu coronat de glòria i de prestigi,

l’heu fet rei de les coses que heu creat, tot ho heu posat davall els seus peus.     R/

Ramades de bous i ovelles, fins i tot els animals de la selva,

l’ocell que vola i els peixos del mar,

i tot el que segueix els camins dels oceans.     R/

segons sant Joan          16, 12-15

En aquell temps, Jesús digué als deixebles: – «Encara tinc moltes coses per dir-vos, però ara, seria per a vosaltres una càrrega massa pesada. Quan vindrà el Defensor, l’Esperit de veritat, vos guiarà cap al coneixement de la veritat sencera, perquè ell no parlarà pel seu compte: dirà tot el que sentirà dir i us anunciarà l’esdevenidor. Ell em donarà glòria, perquè tot allò que anunciarà, ho haurà rebut d’allò que és meu. Tot allò que és del Pare és meu; per això dic que tot allò que us anunciarà, ho rep d’allò que és meu.»