Des dels Campanars 103

1.- Esquema del programa—HUI cor de jesús

2.- Informacions parroquials

V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT

V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES

V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ ENTRE NOSALTRES

(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )

V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 8’00 TORRETA A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 I 12’00 en valencià

HORARI D’OBERTURA DE L’ESGLÉSIA Cada dia s’obri l’Església a les 8’30 h. del matí fins a les 10’30 h. A la vesprada s’obri a les 18’00 h.

CONFESSIONS: DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h. –  Hui no, sopar germanor

2- festa del CORPUS CHRISTI— Agrair els carrers i participació en l’Hora santa

3.– Llistat festers Stm. Crist de la Salut Son los años 1962 —– 63—– 65 —– 66 —– 67  y 1971 los que faltan

4.- AGRAIR LA PARTICIPACIÓ EN EL mercadet de Caritat organitzat per Caritas amb motiu del Dia nacional de Caritat

5.- Hui és el día del Cor de Jesús. Estem celebrant, hui acava, el Tríduum del Cor de Jesús  A les 18’00 h. Exposició del Santíssim i a les 19’00 h.  Vespres  i reserva.

El diumenge 9 de Juny celebrarem la festa del Cor de Jesús en la Missa de 10’30 h.

6.– Manos Unidas—Sopar solidari

7.- La Web parroquial :http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

3.- Entrevista als alumnes de 1 ESO del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”

Elena Ramiro Aparicio, Vicent Ricard Real Vallés i Belén Vallés Micó

COMPANYA DE MANS UNIDES—Mª Ángeles Sisternes Ballester

4.– Salm i evangeli de la setmana

29, 2 i 4.5-6.11 i 12a i 13b (R/:  2a)

R/ Amb quin goig vos exalce, Senyor!

Amb quin goig vos exalce, Senyor! M’heu tret a flor d’aigua quan m’ofegava,

i no heu permès que se n’alegren els enemics. Senyor, m’heu arrancat de la terra dels morts,

quan ja m’hi afonava, m’heu tornat a la vida.     R/

Canteu al Senyor, els qui l’estimeu, enaltiu la seua santedat.

El seu rigor dura un instant; el seu favor, tota la vida. A poca nit, tot eren plors, l’endemà, són crits de goig.     R/

Escolteu, Senyor, compadiu-vos de mi; ajudeu-me, Senyor. Heu mudat en goig les meues penes.

Senyor, Déu meu, us lloaré per sempre.     R/

Lectura de l’evangeli segons sant Lluc 7, 11-17

En aquell temps, Jesús se n’anà a un poblet anomenat Naïm. L’acompanyaven els deixebles i molta gent. Quan arribaven a l’entrada del poble es trobà que duien a soterrar un mort, fill únic d’una mare viuda. Molta gent del poble acompanyava la mare. Així que el Senyor la veié, se’n compadí i li digué: – «No plores.» El Senyor es va arrimar al fèretre i li posà la mà al damunt. Els qui el portaven s’aturaren, i ell digué: – «Jove, alça’t.»  El mort es posà assegut i començà a parlar. I el Senyor el donà a la seua mare. Tots quedaren esglaiats i glorificaven Déu. La gent deia: – «Ha aparegut entre nosaltres un gran profeta.» Deien també: – «Déu ha visitat el seu poble.» Per tot el país dels jueus i per tota la rodalia s’escampà aquesta anomenada de Jesús. Paraula del Senyor.