Des dels Campanars 104

1.- Esquema del programa

V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT

V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES

V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ ENTRE NOSALTRES

(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )

V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST

2.- Informacions parroquials

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 8’00 TORRETA A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià

HORARI D’OBERTURA DE L’ESGLÉSIA Cada dia s’obri l’Església a les 8’30 h. del matí fins a les 10’30 h. A la vesprada s’obri a les 18’00 h.

CONFESSIONS: DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h. –

2- Llistat festers Stm. Crist de la Salut Son los años 1962 —– —– 66 —– 67  y 1971 los que faltan

3.- AGRAIR LA PARTICIPACIÓ EN EL mercadet de Caritat organitzat per Caritas amb motiu del Dia nacional de Caritat. El resultat de l’activitat ha sigut de 2.323 €. Déu vos ho pague!

4.– Manos Unidas—Sopar solidari. Agraïr la participació

7.- La Web parroquial :http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

3.- Entrevista als alumnes de Joan Carles Coloma Munera, Vicente Mira Arenas i Alma Moreno Ferrialumnes de 2n d’ESO del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat” i al seu director Josep Viñerta

4.– Salm i evangeli de la setmana

31, 1-2.5.7.11 (R/:  5c)

Senyor, m’heu perdonat la culpa comesa.

Feliç el qui ha estat absolt de la falta  i ha vist sepultat el seu pecat.

Feliç l’home a qui el Senyor no té en compte la culpa,  que, dins d’ell, ja no manté l’engany.     R/

M’he decidit a reconèixer la falta,  no us he amagat el meu pecat.

Tan bon punt m’ho he proposat, Senyor,  m’heu perdonat la culpa comesa.

En vós he trobat el meu recer. Vós em guardeu del perill. Tots celebren al voltant meu el goig de veure’m lliure.     Alegreu-vos, justs, celebreu el Senyor; hòmens rectes, aclameu-lo.

Lectura de l’evangeli segons sant Lluc   7, 36 — 8, 3

En aquell temps, un fariseu invità Jesús a menjar amb ell. I Jesús anà a casa del fariseu i es posà a taula. Hi havia al poble una dona que portava una vida pecadora. Quan sabé que Jesús era a taula a casa del fariseu, hi anà amb un gerret d’alabastre ple de perfum, i es quedà arrere plorant als peus de Jesús. Amb les llàgrimes començà a banyar-li els peus, i li’ls eixugava amb els cabells; després, li besava els peus i li’ls ungia amb perfum. El fariseu que havia convidat Jesús, en veure això pensà: – «Aquesta dona que el toca és una pecadora. Si ell fóra profeta sabria qui és i quina vida porta.» Jesús li digué: – «Simó, t’he de dir una cosa.» Ell li contestà: – «Mestre, digueu.» Jesús continuà: – «Dos hòmens devien diners a un prestador: l’un li devia cinc-centes monedes de plata, i l’altre, cinquanta. Cap d’ells no tenia res per pagar, i el prestador els perdonà el deute. ¿Quin d’aquests et pareix que l’estimarà més?»

Simó li respongué: – «Jo diria que aquell a qui ha perdonat el deute més gran.» Jesús li diu: – «És així mateix.» Llavors, Jesús es girà cap a la dona i digué a Simó: – «¿Veus aquesta dona? Quan he entrat a ta casa, tu no m’has donat aigua per rentar-me els peus, però ella me’ls ha rentats amb les llàgrimes i me’ls ha eixugats amb els cabells; tu no m’has rebut amb un bes, però ella d’ençà que he entrat, no para de besar-me els peus; tu no m’has ungit el cap, però ella m’ha ungit els peus amb perfum. Per això et dic: Has vist que aquesta dona estima molt i és que eren molts els pecats que li han estat perdonats, però, quan no hi ha tant a perdonar, no hi ha tant d’amor.» Després, digué a la dona: – «Els teus pecats et són perdonats.» Els altres que eren a taula començaren a pensar: «¿Qui és aquest, que fins i tot perdona els pecats?» Digué encara a la dona: «La teua fe t’ha salvat. Vés te’n en pau.» Després d’això,  Jesús passava per cada vila i per cada poble,  predicant i anunciant la Bona Nova del Regne de Déu. Anaven amb ell els dotze i algunes dones que havien tingut malalties i esperits malignes i s’havien posat bé.  Maria, coneguda al amb el nom de Magdalena,  de la qual havien eixit set dimonis, Joana, la dona de Cuzà, administrador d’Herodes, Susanna i moltes altres,  que el mantenien amb el seus béns.