Des dels Campanars 106

1.- Esquema del programa

2.- Informacions parroquials

V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT

V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES

V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ E NTRE NOSALTRES

(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )

V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST

musica de fons –  CD 4 (peça 18/19)

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 8’00 TORRETA A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià

HORARI D’OBERTURA DE L’ESGLÉSIA Cada dia s’obri l’Església a les 8’30 h. del matí fins a les 10’30 h. A la vesprada s’obri a les 18’00 h.

CONFESSIONS: DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h.

.- La Web parroquial :http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

3.- Concili Vaticà II

4.– Salm i evangeli de la setmana

15, 1-2a i 5.7-8.9-10.11 (R/:  5a)

R/ Senyor, heretat meua i calze meu.

Guardeu-me, Déu meu, en vós trobe refugi. Jo dic: «Senyor, ningú com vós no em fa feliç.»

Senyor, heretat meua i calze meu, vós m’heu triat la possessió.     R/

Beneït siga el Senyor que em dóna seny. Fins a les nits m’amonesta el meu cor.

Sempre tinc present el Senyor; amb ell a la dreta, mai no cauré.     R/

El meu cor se n’alegra i en faig festa tot jo, fins el meu cos reposa confiat:

no abandonareu la meua vida enmig dels morts, ni deixareu caure a la fossa el qui us estima.     R/

M’ensenyareu el camí que duu a la vida: goig i festa plena a la vostra presència; al costat vostre, delícies per sempre.

_____________________________________________

Lectura de l’evangeli segons sant Lluc 9, 51-62

Quan s’acostaven els dies en què Jesús  havia de ser endut al cel,  ell resolgué decididament d’encaminar-se a Jerusalem.  Envià alguns que s’avançaren,  i ells, tot fent camí, entraren en un poblet de samaritans  per buscar-hi allotjament.  Però la gent no el volgué rebre perquè s’encaminava a Jerusalem.  En veure això, els seus deixebles Jaume i Joan li digueren: – «Senyor, ¿voleu que manem que baixe foc del cel  i els consumisca?» Però Jesús es girà i els reptà.  I se n’anaren a un altre poblet.  Mentre feien camí, algú li digué: – «Vos seguiré per tot arreu on anireu.»  Jesús li respongué: – «Les raboses tenen caus, i els ocells, nius,  però el Fill de l’home no té on reposar el cap.» A un altre, Jesús li digué: – «Vine amb mi.» Ell li contestà: – «Senyor, permeteu-me primer d’anar-me’n a casa,  fins que haja soterrat el meu pare.» Jesús li diu: – «Deixa que els morts soterren els seus morts,   i tu vés a anunciar el Regne de Déu.» Un altre digué a Jesús: – «Vaig amb vós, Senyor,  però permeteu-me primer  que diga adéu als de ma casa.» Jesús li respongué: – «Ningú que mira arrere, quan ja té la mà a l’aladre,  no és apte per al Regne de Déu.» Paraula del Senyor.