Des dels Campanars 107

1.- Esquema del programa
2.- Informacions parroquials
 V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT
V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES
V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ E NTRE NOSALTRES
(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )
V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST
1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. (esta setmana que ve no) i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.
Els diumenges: CONVENT A LES 8’00 TORRETA A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià
HORARI D’OBERTURA DE L’ESGLÉSIA Cada dia s’obri l’Església a les 8’30 h. del matí fins a les 10’30 h. A la vesprada s’obri a les 18’00 h.
CONFESSIONS: DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.
ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h.
.- La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/
3.- Concili Vaticà II