Des dels Campanars 109

1.- Esquema del programa
V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT
V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES
V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ E NTRE NOSALTRES
(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )
V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST
2.- Informacions parroquials
 Agenda parroquial
1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.
Els diumenges: CONVENT A LES 8’00 TORRETA A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià
Dilluns i dimecres de 11’00 h. a 12’00 h. (pel mati) De dilluns a dijous de 18’15 h. a 19’15 h. Encarna
Els dimecres i dijous a les 20’00 h. els sacerdots
CONFESSIONS: DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.
ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h.
—————————————————–
Fins que avisem l’Església s’obrirà per la vesprada a les 18’30 h.
De moment qualsevol necessitat que hi haja respecte a la sagristia s’heu de posar en contacte amb Vicent i Encarna en el despatx parroquial
.
La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/ També Faceboock i Twitter
3.- Concili Vaticà II
4.– Salm i evangeli de la setmana
R/ Senyor, ¿qui podrà estar-se a casa vostra?
¿Qui podrà viure a la muntanya sagrada? El qui obra honradament i practica la justícia,
diu la veritat tal com la pensa; quan parla, no escampa calúmnies.     R/
Mai no fa mal al proïsme, ni carrega a ningú res infamant,
compten poc als seus ulls els descreguts,honra i aprecia els fidels del Senyor.     R/
No es desdiu de promeses oneroses, no fia els seus diners a interès,
ni es ven per condemnar cap innocent. El qui obra així, mai no caurà.     R/
Lectura de l’evangeli segons sant Lluc 10, 38-42
En aquell temps, Jesús entrà en un poblet, i l’acollí una dona que es deia Marta. Una germana d’ella, que es deia Maria, asseguda als peus del Senyor, escoltava la seua paraula, mentre Marta estava molt atrafegada per obsequiar-lo. Marta vingué i digué: – «Senyor, ¿no us fa res que la meua germana m’haja deixat sola per a servir? Digueu-li que m’ajude.» El Senyor li respongué: – «Marta, Marta, estàs preocupada i neguitosa per moltes coses, quan només n’hi ha una de necessària. La part que Maria ha escollit és la millor, i no li serà presa.»
5.- Entrevista a Blanca Tormo Morales