Des dels Campanars 115

1.- Esquema del programa

.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT

V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES

V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ E NTRE NOSALTRES

(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )

V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST

2.- Informacions parroquials

—-

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 8’00 TORRETA A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià

CONFESSIONS: DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h. –  Hui especial

—————————————————–

Fins que avisem l’Església no s’obrirà pel mati i per la vesprada a les 18’30 h.

De moment qualsevol necessitat que hi haja respecte a la sagristia s’heu de posar en contacte amb Vicent i Encarna en el despatx parroquial.

Diumenge passat, el Papa Francesc va dedicar l’Àngelus a demanar per la pau al món. Amb el conflicte de Síria en ple apogeu, el pontífex va convocar fidels de totes les religions i homes i dones de bona voluntat a una Jornada de dejuni i oració “per la pau a Síria”, per al 7 de setembre. En l’homilia Francesc va afirmar que “mai l’ús de la violència porta a la pau. La guerra crida a la guerra, la violència a la violència!”. “Amb tota la meua força, demane a les parts en conflicte que escolten la veu de la seua pròpia consciència i no es tanquen en els seus propis interessos “.

A la nostra Parròquia volem sumar-nos a aquesta Jornada, conscients que la guerra mai és la solució als conflictes. Advoquem pel diàleg davant l’ús de les armes i la violència. Per aquest motiu ens reunirem en oració davant el Santíssim dijous i divendres a les 18 h al temple parroquial, on farem vespres i hi haurà Exposició del Santíssim per a pregar per la pau en el Món i la fi dels conflictes.

_____________

El proper cap de setmana celebtrarem la festa liturgica de la Mare de Déu dels dolors. Com que enguany cau diumenge els horaris seran:

Dissabt 14 a les 18’00 h. – Acte liturgic i ofrena de flors dels xiquets a la Mare de Déu i començara, a continuació, el besamans. A les 19’00 h. Rosari Solemne i Missa.

El diuemnge día 15 a les 9’30 obrirem l’Esglesia i continuarà el Besamans. Pararem per a la Missa de 10’30 h. I, a continuació, es ressarà el rosari solemne a la Mare de Déu i Missa solemne en la que s’oferiran les flora a la Mare de Déu.

Al llarg d’estos dos dies es farà l’arreplega d’aliments per a col·laborar amb Caritas parroquial.

4.– Salm i evangeli de la setmana

Señor, tú has sido nuestro refugio de generación en generación.

Tú reduces al hombre a polvo,  diciendo: «Retornad, hijos de Adán.»  Mil años en tu presencia
son un ayer, que pasó,  una vela nocturna. r
Los siembras año por año,  como hierba que se renueva;  que florece y se renueva por la mañana,
y por la tarde la siegan y se seca. r
Enséñanos a calcular nuestros años,  para que adquiramos un corazón sensato.
Vuélvete, Señor, ¿hasta cuándo?  Ten compasión de tus siervos.  r
Por la mañana sácianos de tu misericordia,  y toda nuestra vida será alegría y júbilo;
baje a nosotros la bondad del Señor  y haga prósperas las obras de nuestras manos.

5.- Entrevista a Jordi i a Rafa que inicien la seua vida al seminari en este curs

Lectura de l’evangeli segons sant Lluc 14, 25-53

En aquell temps, Jesús anava amb molta gent; ell es girà i els digué: – «Si algú vol vindre amb mi i no m’estima més que al pare i la mare, que a l’esposa i als fills, que als germans i les germanes, i fins i tot que a la pròpia vida, no pot ser deixeble meu. Qui no es carrega la seua creu per vindre amb mi, no pot ser deixeble meu. Suposem que algú de vosaltres vol construir una torre. ¿No vos asseureu primer a calcular-ne les despeses, per veure si teniu recursos per a acabar-la? Perquè, si després de posar els fonaments, no podíeu acabar l’obra, tots els qui ho veurien començarien a burlar-se’n i dirien: –”Aquest home havia començat a construir, però no pot acabar.” Si un rei vol anar a combatre amb un altre, ¿no s’asseurà primer a deliberar si, amb deu mil hòmens, podrà fer front al qui ve contra ell amb vint mil? I, si veia que no pot, quan l’altre encara és lluny, li enviarà delegats a negociar la pau. Així, també ningú de vosaltres no pot ser deixeble meu si no renuncia a tot el que té.»