Des dels Campanars 90

1.- Esquema del programa:
2.- Informacions parroquials.

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’00 h. ESTA SETMANA

CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT: 9; PARROQUIA: 10’30 h. i 12’00 en valencià, ERMITA: 13’00 h.

HORARI D’OBERTURA DE L’ESGLÉSIA Cada dia s’obri l’Església a les 8’30 h. del matí fins a les 10’30 h. A la vesprada s’obri a les 18’00 h.

De dilluns a dijous de 17’30 h. a 19’15 h. Encarna. Esta setmana els sacerdots només el dijous.

CONFESSIONS: DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 18’45 h.

ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h.

2.- Els dimecres i els divendres Via Crucis Els dijous hi haurà Exposició del Santíssim Sagrament per les vocacions

i el dijous que ve a les 21’30 h. la Xerrada de D. Vicent Collado

3.- Hui en l’Església de S. Domènech serà el pregó de setmana santa de Xàtiva que pronunciarà D. Remigio Beneyto Berenguer membre del Consejo diocesano de asuntos jurídicos.

4.- Canals i Aiacor: 4,5,6 i 8 de Març – Missió “Porta Fidei” al Centre cultural “Calixt III” a les 20’00 h.

5.- La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

3.- Lectura i comentari del salm de la setmana
102, 1-2.3-4.6-7.8 i 11 (R/:  8a)
R/ El Senyor és compassiu i benigne.
Beneeix el Senyor, ànima meua, del fons del cor beneeix el seu sant nom.
Beneeix el Senyor, ànima meua, no t’oblides dels seus favors. R/
Ell et perdona les culpes i et cura de tota malaltia;
rescata de la mort la teua vida i et sacia d’amor entranyable. R/
El Senyor fa justícia als oprimits, sentencia a favor d’ells.
Ha revelat a Moisès els seus camins, el seu estil d’obrar, als fills d’Israel. R/
«El Senyor és compassiu i benigne, lent per al castic, ric en l’amor.»
El seu amor als fidels és tan immens com la distància del cel a la terra. R/
4.- Entrevista als alumnes de 4t d’ESO del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”:Mohamed Elayyachi i Sheila Rubio i els de 4t de primaria Carla  i Jose Mª Llácer
5.- Lectura i comentari de l’Evangeli de la setmana

Lectura de l’evangeli segons sant Lluc          13, 1-9