Des dels Campanars 97

1.- Esquema del programa:

2.- Informacions parroquials

3.- Entrevista als alumnes de 3r de eso del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”

Julián Aznar González, Daniel Llácer Gomar i Ramón Vidal López

* Vós reina del cel, exulteu. Al.leluia* perquè qui vau mereixer de portar. Al.leluia* ressuscità tal com va dir.  Al.leluia.

* Pregueu per tots nosaltres.  Al.leluia

V.- Pregueu per nosaltres, santa mare de Déu. R.- Perquè siguem dignes de les promeses de Crist

Preguem: Oh Déu, vós ompliu el món d’alegria amb la resurrecció del vostre Fill, Jesucrist, nostre Senyor. Per la intercessió de la seua Mare, la Verge Maria, concediu-nos d’arribar al goig de la vida eterna. Per Crist Senyor Nostre.

Agenda parroquial

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT: 9; PARROQUIA: 10’30 h. i 12’00 en valencià, ERMITA: 13’00 h.

HORARI D’OBERTURA DE L’ESGLÉSIA Cada dia s’obri l’Església a les 8’30 h. del matí fins a les 10’30 h. A la vesprada s’obri a les 18’00 h.

CONFESSIONS: DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

Oració Parroquial divendres a les 23’00 h.

COMUNIONS DEL CERVANTES Paqui Climent i Gema Pérez

3.- La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

Un día cuando desperté no había luz, todo estaba oscuro. Las luces y las estrellas se encontraban lejos. Me vi sola y un par de lágrimas me hicieron compañía. Caminé, camine… mis rodillas y manos sangraban por las caídas, mis ojos no alcanzaban a ver nada, mi llanto era un diluvio de dolores, las cuales la luz no traspasaba. Lloré, lloré… caminé y caí, una… y otra vez; Caí y ya no pude levantarme más. El cansancio y la tristeza actuaron en mí. Y profundamente dormí… ¡LEVÁNTATE¡ Al instante desperté y un vientocálido me acaricio. ¡LEVÁNTATE!!. ¡¡YO YA CAI POR TI TRES VECES!! Alcé la cara y busqué con desesperación. Fue inútil, mis ojos estaban cegados y nada distinguían. La voz se oyó con ternura, cargada de amor muy cerca de mí. ” Levántate, dame tu mano, tú no me has buscado con el corazón, no te asustes, yo soy el que ha velado tu sueño, el que ha secado tus lágrimas y tus heridas las he curado, ese corazón tan roto lo he pegado, anda siéntate acércate, ¡Te amo!” No sé como, pero de pie me puse. Nada me dolía, ya no había pesar en mi alma. Mis ojos… mis ojos ¡veían!. Levanté la cara y ahí, cerca de mí estaba él. Era un hombre de mirada más dulce que la miel, y la sonrisa más hermosa que he visto, me extendía los brazos… -” Ya no necesitas caer, ya no necesitas llorar, si estás herido, sólo, búscame, yo estoy cerca de ti siempre…”. Comprendí que nunca estuve sola ,alguien me observaba, me cuidaba, ¡estaba junto a mí!… ¡LEVÁNTATE¡, ¡LEVÁNTATE¡. YO HE DADO LA VIDA POR TI, HE VENCIDO A LA MUERTE, VAMOS, EL CAMINO LO HE ABIERTO, NO TEMAS YO IRE JUNTO A TI, ¿SABES?… TE AMO.

Salm 144

Beneiré el vostre nom per sempre, Déu meu i rei meu.

El Senyor és compassiu i benigne, lent per al castic, gran en l’amor. El Senyor és bo per a tothom,

estima entranyablement tot el que ell ha creat.     R/

Que us enaltisquen les vostres criatures, que us beneïsquen els fidels; que proclamen la glòria del vostre Regne i parlen de la vostra potència.     R/

Que facen conèixer als hòmens les gestes del Senyor, la magnificència gloriosa del seu Regne. El vostre Regne s’estén a tots els segles, el vostre imperi, a totes les generacions.     R/

_____________

Lectura de l’evangeli segons sant Joan  13, 31-33a.34-35

Quan Judes va ser fora del cenacle, Jesús digué: – «Ara, el Fill de l’home és glorificat, i Déu és glorificat en ell. Si Déu és glorificat en ell, és que també Déu el glorificarà en Déu mateix, i el glorificarà ben prompte.

Fillets, és per poc temps que encara estic amb vosaltres. Vos done un manament nou: que us estimeu els uns als altres.

Tal com jo us he estimat, estimeu-vos també vosaltres. Per l’estimació que us tindreu entre vosaltres tothom coneixerà si sou deixebles meus.