Des dels campanars Nº117

1.- Esquema del programa

V.- L’Àngel del Senyor anuncià a Maria   R.- I ella concebé per obra de l’Esperit Sant

V.- Sóc l’esclava del Senyor R.- Que es complesquen en mi les teues paraules

V.- El qui és la paraula es va fer home R.- I habità e ntre nosaltres

(Déu vos salve, Maria, plena de gràcia; el Senyor és amb Vós; beneïda sou Vós entre totes les dones; i beneït és el fruit del vostre ventre, Jesús. Santa Maria, Mare de Déu; pregueu per nosaltres pecadors, ara i en l’hora de la nostra mort. Amén. )

V.- Pregueu per nosaltres, santa mare de Déu. R.- Perquè siguem dignes de les promeses de Crist

2.- Informacions parroquials

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 8’00 TORRETA A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià

(Esta és la ultima setmana)

CONFESSIONS: DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

Oració Parroquial divendres a les 23’00 h.

—————————————————–

De moment qualsevol necessitat que hi haja respecte a la sagristia s’heu de posar en contacte amb TXEMA

* Aleluya – subscripcions Nieves Avilés i Mª Carmen Cerdá

La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

3.- Poesies

4.– Salm i evangeli de la setmana

Sal 145,7. 8-9a. 9bc-10

Alaba, alma mía, al Señor.

El hace justicia a los oprimidos, da pan a los hambrientos, liberta a los cautivos.

El Señor abre los ojos al ciego, el Señor endereza a los que ya se doblan,
el Señor ama a los justos, el Señor guarda a los peregrinos.

Sustenta al huerfano y a la viuda, y trastorna el camino de los malvados.
El Señor reina eternamente, tu Dios, Sión, de edad en edad.

Lectura de l’evangeli segons sant Lluc 16, 19-31

En aquell temps, Jesús digué als fariseus: – «Hi havia un home ric que anava vestit de porpra i de lli finíssim, i cada dia celebrava festes esplèndides. Un pobre que es deia Llàtzer, s’estava estirat vora el seu portal amb tot el cos nafrat, esperant satisfer la seua fam amb les miques que queien de la taula del ric. Fins i tot venien els gossos a llepar les seues úlceres. El pobre morí, i els àngels el portaren a la falda d’Abraham. El ric també morí i el van sepultar. Arribat al país dels morts i estant en un lloc de turments, alçà els ulls, veié de lluny Abraham, amb Llàtzer a la falda, el cridà i li digué: –”Abraham, pare meu, apiada’t de mi i envia Llàtzer que mulle amb aigua la punta del seu dit i em refresque la llengua, perquè sofrisc molt enmig d’aquestes flames.” Abraham li respongué: –”Fill meu, recorda’t que en vida et van tocar béns de tota classe i, a Llàtzer, mals; però, ara, ell ha trobat consol i tu, sofriments. Pensa també que, entre nosaltres i vosaltres, hi ha una fossa immensa, tant que si algú volguera passar del lloc on estic jo cap on esteu vosaltres no podria,ni tampoc del vostre lloc al nostre.”

El ric digué: –”Llavors, pare, et pregue que l’envies a ma casa. Hi tinc encara cinc germans. Que Llàtzer els ho advertisca, perquè no acaben també en aquest lloc de turments.” Abraham li respongué: –”Ja tenen Moisès i els profetes: que els escolten.” El ric contestà: –”No, pare meu Abraham, no els escoltaran. Però, si anava a trobar-los algú que torna d’entre els morts, sí que es convertiran.” Li diu Abraham: –”Si no fan cas de Moisès i dels profetes, ni que ressuscitara algú d’entre els morts, no es deixarien convèncer.”»

5.- Entrevista Jordi i Rafa