Des dels Campanars Nº120

1.- Esquema del programa

V.- L’Àngel del Senyor anuncià a Maria   R.- I ella concebé per obra de l’Esperit Sant

V.- Sóc l’esclava del Senyor R.- Que es complesquen en mi les teues paraules

V.- El qui és la paraula es va fer home R.- I habità e ntre nosaltres

(Déu vos salve, Maria, plena de gràcia; el Senyor és amb Vós; beneïda sou Vós entre totes les dones; i beneït és el fruit del vostre ventre, Jesús. Santa Maria, Mare de Déu; pregueu per nosaltres pecadors, ara i en l’hora de la nostra mort. Amén. )

V.- Pregueu per nosaltres, santa mare de Déu. R.- Perquè siguem dignes de les promeses de Crist

2.- Informacions parroquials

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià

i Ermita a les 13’00 h.

CONFESSIONS: DIMECRES, DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

Oració Parroquial divendres a les 23’00 h.

* Durant aquest mes, els dijous a les 22’00 h., Resarem el Rosari a la Torreta

* El demà comença la Catequesi d’Infància de segon a les 17’00 h.

* El hui a les 20’30 h. comença la Catequesi de Confirmació. A les 21’00 h. tindrem reunió amb els pares de 1r al Temple parroquial.

* Demà Dissabte 19 a les 20’30 h. iniciarem els cursets prematrimonials

* Este cap de setmana es celebra el Domund

* El Rector del seminari ha decidit enviar a Jordi a Genovés i a la nostra Parròquia ens envien a Juan Huguet, de Llutxent. Demanem per ells i agraïm al Sr. Rector la confiança de encomanar-nos l’ajuda en la formació de Juan.

—————————————————–

De moment qualsevol necessitat que hi haja respecte a la sagristia s’heu de posar en contacte amb TXEMA

* Aleluya – subscripcions Nieves Avilés i Mª Carmen Cerdá

La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

3.-  Vida de Sant Antoni Mª Claret

4.- Salm i evangeli de la setmana

Sal 120,1-2. 3-4. 5-6. 7-8

R/. El auxilio me viene del Señor, que hizo el cielo y la tierra.

Levanto mis ojos a los montes: ¿de dónde me vendrá el auxilio?,

el auxilio me viene del Señor, que hizo el cielo y la tierra.

No permitirá que resbale tu pie, tu guardián no duerme; no duerme ni reposa el guardián de Israel.

El Señor te guarda a su sombra, está a tu derecha, de día el sol no te hará daño, ni la luna de noche.

El Señor te guarda de todo mal, él guarda tu alma; el Señor guarda tus entradas y salidas,

ahora y por siempre

—————————————————————-

+ Lectura de l’evangeli segons sant Lluc 18, 1-8

En aquell temps, Jesús deia als deixebles aquesta paràbola per ensenyar que hem de pregar sempre, sense perdre mai l’esperança: – «En una ciutat, hi havia un jutge que desconeixia tot temor de Déu i tota consideració als hòmens. A la mateixa ciutat, hi havia una viuda que l’anava a trobar sovint i li deia: –”Feu-me justícia contra aquest home que pledeja contra mi.” El jutge, durant molts dies, no li’n feia cas, però, a la fi, pensà: –”A mi no em diu res el temor de Déu ni la consideració als hòmens, però aquesta viuda és tan pesada que li hauré de fer justícia: si no, anirà venint ací fins que no podré aguantar més.”» I el Senyor digué: Fixeu-vos què diu aquest jutge sense entranyes. ¿I vosaltres creieu que Déu, ni que espere pacientment, no farà justícia als seus elegits que li reclamen de nit i de dia? Vos assegure que els farà justícia molt prompte. Però, quan el Fill de l’home vindrà, ¿creieu que trobarà fe a la terra?»

5.- Entrevista als alumnes de 5è prim del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat” Mireia Grau Vila i Malena Salas Ferrer, acompnyades per el seu Tutor David Pellicer.