Des dels Campanars Nº122

1.- Esquema del programa
2.- Informacions parroquials
V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT
V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES
V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ E NTRE NOSALTRES
(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )
V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST
——-
Abans de començar amb el nostre programa volem mostrar la nostra solidaritat amb els treballadors de la Radio Televisió valenciana “NOU”. I expresem la nostra solidaritat com ha ,manifestat el nostre Arquebisbe
1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.
Els diumenges: CONVENT A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià i Ermita a les 13’00 h.
CONFESSIONS: DIMECRES, DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.
ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h.
* Durant aquest mes, els dijous a les 22’00 h., Resarem el Rosari a la Torreta
* Hui a les 10 de la nit els pares dels juniors estan convocats a la 1ª reunió del curs.
*  PEN  (SPOT CONGRESO)
EL SR. ARQUEBISBE HA CONVOCAT A LES PARROQUIES DE VALENCIA A PARTICIPAR EN EL CONGRES DE “PARROQUIA Y NOVA EVANGELITZACIÓ”.
La nostra parròquia participa amb 10 membres en aquest congrés: 8 triats d’entre el membres del consell parroquial i distints agents de pastoral i 2 que participaran per perteneixer u al consell de pastoral diocesà  i una altra a la comissió diocesana de Juniors M.D.)
* La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter
4.– Salm i evangeli de la setmana
Sal 16,1. 5-6. 8b y 15
R/. Al despertar me saciaré de tu semblante, Señor.
Señor, escucha mi apelación, atiende a mis clamores,
presta oído a mi súplica,  que en mis labios no hay engaño.
Mis pies estuvieron firmes en tus caminos,  y no vacilaron mis pasos.
Yo te invoco porque tú me respondes, Dios mío,  inclina el oído y escucha mis palabras.
A la sombra de tus alas escóndeme.  Yo con mi apelación vengo a tu presencia,
y al despertar me saciaré de tu semblante.
5.- Entrevista als alumnes de 4t d’ESO del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”
Elena Ferrero Vila i  Juan Vicente Martínez Albert
+  Lectura de l’evangeli segons sant Lluc 20, 27-38
En aquells temps, uns saduceus anaren a trobar Jesús. Els saduceus neguen que els hòmens hagen de ressuscitar.– «En el món present, els hòmens i les dones es casen,  però, els qui Déu considerarà dignes de tindre un lloc  en el món que vindrà i en la resurrecció dels morts,  no es casaran,  perquè ja no podran morir mai més. Pel fet de tindre part en la resurrecció, són iguals que els àngels i són fills de Déu. I, que els morts han de ressuscitar,  Moisès mateix ho deixa entendre  en el passatge de l’esbarzer que no es consumia,  quan diu que el Senyor és el Déu d’Abraham,  Déu d’Isahac i Déu de Jacob.  Déu no és Déu de morts, sinó de vius  perquè, per a ell, tots viuen.» Paraula del Senyor.