Des dels Campanars Nº123

1.- Esquema del programa

V.- L’Àngel del Senyor anuncià a Maria   R.- I ella concebé per obra de l’Esperit Sant

V.- Sóc l’esclava del Senyor R.- Que es complesquen en mi les teues paraules

V.- El qui és la paraula es va fer home R.- I habità e ntre nosaltres

(Déu vos salve, Maria, plena de gràcia; el Senyor és amb Vós; beneïda sou Vós entre totes les dones; i beneït és el fruit del vostre ventre, Jesús. Santa Maria, Mare de Déu; pregueu per nosaltres pecadors, ara i en l’hora de la nostra mort. Amén. )

V.- Pregueu per nosaltres, santa mare de Déu. R.- Perquè siguem dignes de les promeses de Crist

——-

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià i Ermita a les 13’00 h.

CONFESSIONS: DIMECRES, DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

Oració Parroquial divendres a les 23’00 h.

* Durant aquest mes, els dijous a les 22’00 h., Resarem el Rosari a la Torreta

* Demà a les 20’30 reunió de pares de 2n de confirmació

* La setmana que ve colecta extraordinaria per a Caritas – emergencia filipinas

* La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

* EL CAP DE SETMANA QUE VE LA COL·LECTA SERÀ ESPECIAL PER ALS DAMNIFICAT DE fILIPINES I EL DIVENDRES EN EL MERCAT ACCIÓ DELS APICULTORS

3.-  La presentació de la Mare de Déu

4.– Salm i evangeli de la setmana

Salmo 97.

El Señor llega para regir la tierra con justicia.

Tañed la cítara para el Señor, suenen los instrumentos: con clarines y al son de trompetas, aclamad al Rey y Señor.

Retumbe el mar y cuanto contiene, la tierra y cuantos la habitan; aplaudan los ríos, aclamen los montes al Señor,

que llega para regir la tierra. Regirá el orbe con justicia y los pueblos con rectitud.

5.-Entrevista als alumnes de 6é Ed. Primària del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”

Paula Aracil, Samuel Catena i Lucas Sampedro

+ Lectura de l’evangeli segons sant Lluc 21, 5-19

En aquell temps, alguns parlaven del temple fent notar les seues pedres magnífiques i les ofrenes que el decoraven. Jesús digué: – «Això que veieu, vindran dies que tot serà destruït: no quedarà pedra sobre pedra.»

Llavors, li preguntaren: – «Mestre, ¿quan serà tot això i quin senyal anunciarà que està a punt de succeir?»

Jesús respongué: – «Estigueu alerta, no vos deixeu enganyar, perquè vindran molts que s’apropiaran el meu nom. Diran: “Sóc jo”, i també: “Ja arriba el moment.”

Deixeu-los estar; no hi aneu amb ells. I, quan sentireu parlar de guerres i de revoltes, no us alarmeu. Això ha de succeir primer, però la fi no vindrà de seguida.» Després, els deia: – «Una nació prendrà les armes contra una altra, i un regne contra un altre regne. Hi haurà grans terratrèmols, fams i pestes pertot arreu, passaran fets espantosos i apareixeran al cel grans senyals d’amenaça. Però abans de tot això, se vos enduran detinguts, us perseguiran, vos conduiran a les sinagogues o a les presons, vos presentaran als tribunals dels reis o als governadors, acusats de portar el meu nom. Serà una ocasió de donar testimoni. Feu el propòsit des d’ara de no preparar-vos la defensa: jo mateix vos donaré una eloqüència i una saviesa, i cap dels vostres acusadors no serà capaç de resistir-la o de contradir-la. Sereu traïts, fins i tot pels pares, pels germans, parents i amics; en mataran alguns de vosaltres, i sereu odiats de tots pel fet de portar el meu nom.

Però no es perdrà ni un dels vostres cabells. Sofrint amb constància, vos guanyareu per sempre la vostra vida.»