Des dels Campanars Nº124

1.- Esquema del programa

V.- L’Àngel del Senyor anuncià a Maria   R.- I ella concebé per obra de l’Esperit Sant

V.- Sóc l’esclava del Senyor R.- Que es complesquen en mi les teues paraules

V.- El qui és la paraula es va fer home R.- I habità e ntre nosaltres

(Déu vos salve, Maria, plena de gràcia; el Senyor és amb Vós; beneïda sou Vós entre totes les dones; i beneït és el fruit del vostre ventre, Jesús. Santa Maria, Mare de Déu; pregueu per nosaltres pecadors, ara i en l’hora de la nostra mort. Amén. )

V.- Pregueu per nosaltres, santa mare de Déu. R.- Perquè siguem dignes de les promeses de Crist

——-

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià i Ermita a les 13’00 h.

CONFESSIONS: DIMECRES, DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

Oració Parroquial divendres a les 23’00 h. Hui a les 22’00 h. Benedicció portes Ressuscitat i IDR.

* Durant aquest mes, els dijous a les 22’00 h., Resarem el Rosari a la Torreta

* Esta setmana que col·lecta extraordinaria per a Caritas – emergencia filipinas

Activitat apicultors.

* La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

Sal 121, 1-2. 3-4a. 4b-5

Qué alegría cuando me dijeron: “Vamos a la casa del Señor”

Qué alegría cuando me dijeron: “Vamos a la casa del señor”
Ya están pisando nuestros pies tus umbrales, Jerusalén.

Jerusalén está fundada como ciudad bien compacta.
Allá suben las tribus, las tribus del Señor.

Según la costumbre de Israel, a celebrar el nombre del Señor;

en ella están los tribunales de justicia, en el palacio de David.

2.- Informacions parroquials

3.-  Santa Cecilia

4.– Salm i evangeli de la setmana

+ Lectura de l’evangeli segons sant Lluc  23, 35-43

En aquell temps, les autoritats i la gent que s’ho estava mirant es reien de Jesús, clavat en creu, i deien: Ell, que en salvava d’altres, que se salve ell mateix, si és el Messies de Déu, l’Elegit.» Els soldats també se’n burlaven: tot oferint-li vinagre, li deien: – «Si eres el rei dels jueus, salva’t a tu mateix.» Sobre ell hi havia un rètol que deia: “El rei dels Jueus”. Un del criminals penjats a la creu, també lideia insultant-lo: – «¿No eres el Messies? Salva’t a tu mateix i a nosaltres.» Però l’altre, reptant-lo, li respongué: – «¿Tu, que estàs sofrint la mateixa pena, tampoc no tens temor de Déu? I nosaltres ens ho mereixíem, perquè estem sofrint el castic que ens correspon pel que hem fet, però aquest no ha fet res de mal.» I deia: – «Jesús, recordeu-vos de mi, quan arribeu al vostre Regne.» Jesús li respongué: – «T’ho dic amb tota veritat: Hui estaràs amb mi al paradís.»

5.-Entrevista als alumnes de 5é B d’Educació Primària del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”

Josep Giner Ferrer i Jose María Llácer Alonso