Des dels Campanars Nº125

V.- L’Àngel del Senyor anuncià a Maria   R.- I ella concebé per obra de l’Esperit Sant

V.- Sóc l’esclava del Senyor R.- Que es complesquen en mi les teues paraules

V.- El qui és la paraula es va fer home R.- I habità e ntre nosaltres

(Déu vos salve, Maria, plena de gràcia; el Senyor és amb Vós; beneïda sou Vós entre totes les dones; i beneït és el fruit del vostre ventre, Jesús. Santa Maria, Mare de Déu; pregueu per nosaltres pecadors, ara i en l’hora de la nostra mort. Amén. )

V.- Pregueu per nosaltres, santa mare de Déu. R.- Perquè siguem dignes de les promeses de Crist

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià i Ermita a les 13’00 h.

CONFESSIONS: DIMECRES, DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

Oració Parroquial divendres a les 23’00 h.

* El diumenge 1 a les 17’00 h. Oració Arxiprestal

· La colecta extraordinaria per a Caritas – emergencia filipinas ha sigut de 760 € Déu vos ho pague!

* A la sagristia podreu adquirir els tapissos del Jesuset per col·locar en els balcons de casa durant el Nadal i així donar testimoni de la fe en Crist . També , qui ho desitgi, a la sagristia pot adquirir les ” Corones d’Advent domèstiques ” com un signe a casa .

* Campanya del quilo : organitzada per Càritas a les escoles de Canals .

* A partir del dilluns dia 2 començarà la campanya dels sobres de Nadal. El grup de ” repartidores ” de sobres han de passar per la seu de Càritas ( Casa del Vicari ) A les cases es rebran els sobres i demanem la col · laboració de qui pugui i vulgui ser-ho. Poseu-vos en contacte amb l’equip de Càritas .

Dimecres 18 de desembre a les 19’00 h . tindrem una celebració amb les repartidores en què es farà entrega dels sobres tancats i s’oferiran en la nit de Nadal

* Diumenge 22 de desembre: Benedicció del Jesuset per a tots els que vulguen ( Eucaristia 12’00 h . )

* Dilluns 23 de desembre: Acte penitencial (20’00 h .)

* Dissabte 28 : Trobada de famílies amb el Sr Arquebisbe a València. ” DIA DE LES FAMÍLIES “

Diumenge 29 : Celebració comunitària de les Noces (bodes) d’or i plata ( 25 i 50 anys de matrimoni )

* Festival de Nadal organitzat per Catequesi d’Infància i Juniors amb la participació dels nens d’ambdós grups parroquials .

EL MÉS IMPORTANT : PREPARAR ELS CORS PER CELEBRAR EL NAIXEMENT DE JESÚS DE FORMA CRISTIANA : ESTIMANT DÉU JA ELS ALTRES I BUSCANT DÉU EN TOT EL QUE PASSA A LA VIDA

* La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

Que alegría cuando me dijeron: “Vamos a la casa del Señor”.

¡Que alegría cuando me dijeron: “Vamos a la casa del Señor”!

Ya están pisando nuestros pies tus umbrales Jerusalén.

Allá suben las tribus, las tribus del Señor, según la costumbre de Israel,

a celebrar el nombre del Señor; en ella están los tribunales de justicia, en el palacio de David.

Desead la paz a Jerusalén: “Vivan seguros los que te aman,

haya paz dentro de tus muros, seguridad en tus palacios”

Por mis hermanos y compañeros, voy a decir: “La paz contigo”.

Por la casa del Señor, nuestro Dios, te deseo todo bien.

+ Lectura de l’evangeli segons sant Mateu          24, 37-44

En aquell temps, deia Jesús als seus deixebles: – «Quan vindrà el Fill de l’home, passarà com en temps de Noè. Els dies abans del diluvi, tothom continuava menjant i bevent i casant-se fins que Noè hagué entrat a l’arca. No s’havien adonat de res quan els sorprengué el diluvi i se’ls endugué tots. Igual passarà en l’adveniment del Fill de l’home. Si hi hagueren llavors dos hòmens junts al camp, potser l’un fóra pres i l’altre deixat; si hi hagueren dues dones molent juntes, potser l’una fóra presa i l’altra deixada.

Vetleu, per tant, perquè no sabeu quin dia vindrà el vostre Senyor. Estigueu-ne segurs: si el cap de casa haguera previst l’hora de la nit que el lladre vindria, no s’hauria adormit  ni hauria permès que li entraren a casa. Estigueu a punt també vosaltres, que el Fill de l’home vindrà a l’hora menys pensada.»