Des dels Campanars Nº126

1.- Esquema del programa
V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT
V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES
V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ E NTRE NOSALTRES
(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )
V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST
2.- Informacions parroquials
1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.
Els diumenges: CONVENT A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià i Ermita a les 13’00 h.
CONFESSIONS: DIMECRES, DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.
ORACIÓ PARROQUIAL divendres a les 23’00 h
* Hui reunió de pares de 2n d’Infancia (20’15) i demà de 1er d’Infancia (20’30).
* Diumenge Gaudete
* El dilluns dia 2 començà la campanya dels sobres de Nadal. A les cases es rebran els sobres i demanem la col·laboració de qui puga i vulga fer-ho. Poseu-vos en contacte amb l’equip de Càritas .
Dimecres 18 de desembre a les 19’00 h . tindrem una celebració amb les repartidores en què es farà entrega dels sobres tancats i s’oferiran en la nit de Nadal
* Diumenge 22 de desembre: Benedicció del Jesuset per a tots els que vulguen ( Eucaristia 12’00 h .)
* Dilluns 23 de desembre: Acte penitencial (20’00 h.)
* Dissabte 28 : Trobada de famílies amb el Sr arquebisbe a València. ” DIA DE LES FAMÍLIES “
Diumenge 29 : Celebració comunitària de les Noces (bodes) d’or i plata ( 25 i 50 anys de matrimoni )
* La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter
3.-  Sant Joan de la Creu
4.– Salm i evangeli de la setmana
145, 7.8-9a.9bc-10 (R/:  cf. Is 35, 4)
R./ Ven, Señor, a salvarnos.
El Señor mantiene su fidelidad perpetuamente, hace justicia a los oprimidos, da pan a los hambrientos.
El Señor liberta a los cautivos.El Señor abre los ojos al ciego, el Señor endereza a los que ya se doblan,
el Señor ama a los justos, el Señor guarda a los peregrinos.
Sustenta al huérfano y a la viuda y trastorna el camino de los malvados.
El Señor reina eternamente; tu Dios, Sión, de edad en edad.
+ Lectura de l’evangeli segons sant Mateu 11, 2-11
En aquell temps, Joan, que era a la presó, va sentir dir allò que feia Crist, i va enviar els seus deixebles per preguntar-li: – «Sou vós el qui ha de vindre o n’hem d’esperar un altre?» Jesús els va respondre: – «Aneu a anunciar a Joan el que veieu i el que heu sentit dir: els cecs hi veuen, els invàlids caminen, els leprosos queden purs, els sords hi senten, els morts ressusciten, els desvalguts senten l’anunci de la Bona Nova i feliç aquell que no quedarà decebut de mi.»
Mentre ells se n’anaven, Jesús es posà a parlar a la gent de Joan: – «¿Què heu eixit a veure al desert? ¿Una canya sacsejada pel vent? Llavors, ¿què hi heu eixit a veure? ¿Un home vestit delicadament? Els qui porten vestits delicats viuen als palaus dels reis. Doncs, ¿què hi heu eixit a veure? ¿Un profeta? Sí, ho puc ben dir, i més que profeta: és aquell de qui diu l’Escriptura: “Jo envie davant de tu el meu missatger, perquè et prepare el camí.” Vos ho dic amb tota veritat: Entre tots els qui les mares han portat al món, no n’hi ha hagut cap de més gran que Joan Baptista; tanmateix, el més menut al Regne del cel és més gran que ell.”
5.-Entrevista als alumnes de 5é de Primària del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”
Nuria Arnau Olivas, Raul Moscardó Requena ,  Alexandre Diego Martínez