Des dels Campanars Nº127

V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT

V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES

V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ E NTRE NOSALTRES

(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )

V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST

1.- Informacions parroquials/

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges: CONVENT A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià i Ermita a les 13’00 h.

Esta setmana no hiha.

CONFESSIONS: esta setmana només DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

Oració Parroquial No hi ha . Ja s’avisarà

* Diumenge 22 de desembre: Benedicció del Jesuset per a tots els que vulguen (Eucaristia 12’00 h.)

* Dilluns 23 de desembre: Missa a les 19’30 Acte penitencial (20’00 h.)

* Dia 24 a les 24 h. Missa del Gall – dia 26 a les 19’30 h. 25 aniversari de D. Javier Salazar

* Dia 26 i 29 Festival de nadalenques en el Calixte III per Infància i Juniors

* Dissabte 28 : Trobada de famílies amb el Sr Arquebisbe a València. ” DIA DE LES FAMÍLIES “

* Diumenge 29 : Celebració comunitària de les Noces (bodes) d’or i plata ( 25 i 50 anys de matrimoni )

* La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

2.-  Nadal

3.– Salm i evangeli de la setmana

R./ Va a entrar el Señor: Él es el Rey de la Gloria

Del Señor es la tierra y cuanto la llena el orbe y todos sus habitantes:

Él la fundó sobre los mares, Él la afianzó sobre los ríos.

¿Quién puede subir al monte del Señor? ¿Quién puede estar en el recinto sacro?

El hombre de manos inocentes y puro corazón. Ése recibirá la bendición del Señor, le hará justicia el Dios de salvación.

Este es el grupo que busca al Señor, que viene a tu presencia, Dios de Jacob.

+  Lectura de l’evangeli segons sant Mateu  1, 18-24

Jesús, el Messies, vingué al món d’aquesta manera: Maria, sa mare, promesa amb Josep, abans de viure junts, es trobà que esperava un fill per obra de l’Esperit Sant. Josep, el seu espòs, que era un home bo, no volent fer-ho saber públicament, es proposava de desfer en secret l’acord matrimonial. Mentre ell hi pensava, se li aparegué en somni un àngel del Senyor que li digué: – «Josep, fill de David, no tingues por de prendre  en ta casa Maria com esposa. Es cert que ella ha concebut per obra de l’Esperit Sant; ha de tindre un fill i li has de posar el nom de Jesús, perquè ell salvarà dels pecats el seu poble.» Tot açò va passar perquè es complira allò que el Senyor havia anunciat pel profeta: «La verge tindrà un fill, i li posaran Emmanuel», que vol dir “Déu-és-amb-nosaltres”. Josep es despertà i, complint allò que l’àngel del Senyor li havia manat, la prengué a casa com esposa.

4.-Entrevista a Carmina Dominguez i Josep Mª Sarrió Camarasa