Des dels Campanars Nº146

1.- Esquema del programa/ 2.- Informacions parroquial /3.– Salm i evangeli de la setmana – / Sant Antoni de Padua/  Entrevista a les alumnes de 4t d’ESO del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat”: Paula García Martínez i Marta Gómez Perales, acompanyades per Amparo Martinez

————————————————————————————

V.- L’Àngel del Senyor anuncià a Maria   R.- I ella concebé per obra de l’Esperit Sant

V.- Sóc l’esclava del Senyor R.- Que es complesquen en mi les teues paraules

V.- El qui és la paraula es va fer home R.- I habità e ntre nosaltres

(Déu vos salve, Maria, plena de gràcia; el Senyor és amb Vós; beneïda sou Vós entre totes les dones; i beneït és el fruit del vostre ventre, Jesús. Santa Maria, Mare de Déu; pregueu per nosaltres pecadors, ara i en l’hora de la nostra mort. Amén. )

V.- Pregueu per nosaltres, santa mare de Déu. R.- Perquè siguem dignes de les promeses de Crist

1.- Horaris de Missa DiariPARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumengesCONVENT A LES 9’00 I PARROQUIA 10’30 i 12’00 en valencià i Ermita a les 13’00 h.

CONFESSIONS: dimecres, DIJOUS I DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

* Els dijous a les 18’00 h . Exposició del Santíssim Sagrament demanant per la vocacions

Oració Parroquial divendres a les 23’00 h. – hui no hi ha – MANS UNIDES

VIA LUCIS – Gràcies als participants

3.- CONFIRMACIONS – GRACIES

4.- CAMPANYA MANS UNIDES

5.-  Festa de la STMA. TRINITAT. Missa dels malalts—a les 11’00 h.

– festa del CORPUS CHRISTI—Missa de 12’00 xiquets de comunió. A les 19’00 h. Vespres i Processó

–  L’horari de Càritas és DILLUNS I DIMECRES de 5:30 a7: 30

mercat solidari. Es farà al local “CA DON JOSE” (casa de cultura), amb horari de matí i vesprada.

6.- El dies 25,26 i 27 de Juny (dimecres, dijous i divendres) celebrarem el Tríduum del Cor de Jesús  A les 18’00 h. Exposició del Santíssim i a les 19’00 h. Vespres  i reserva.

7.- La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

Dan 3,52. 53. 54. 55. 56

R/. A ti gloria y alabanza por los siglos.

Bendito eres, Señor, Dios de nuestros padres; a ti gloria y alabanza por los siglos.
Bendito tu nombre santo y glorioso; a él gloria y alabanza por los siglos.

Bendito eres en el templo de tu santa gloria. Bendito eres sobre el trono de tu reino.
Bendito eres tú, que, sentado sobre querubines, sondeas los abismos.  Bendito eres en la bóveda del cielo.

+ Lectura de l’evangeli segons sant Joan 3, 16-18

En aquell temps, Jesús digué a Nicodem: – «Déu estima tant el món, que ha donat el seu Fill únic, perquè no es perda ningú dels qui creuen en ell, sinó que tinguen vida eterna. Déu envià el seu Fill al món, no perquè el condemnara, sinó per salvar el món gràcies a Ell. Els qui creuen en Ell, no seran condemnats. Els qui no creuen, ja han estat condemnats per no haver cregut en el nom del Fill únic de Déu.» Paraula del Senyor.