Des dels Campanars Nº150

V.- L’ÀNGEL DEL SENYOR ANUNCIÀ A MARIA   R.- I ELLA CONCEBÉ PER OBRA DE L’ESPERIT SANT

V.- SÓC L’ESCLAVA DEL SENYOR R.- QUE ES COMPLESQUEN EN MI LES TEUES PARAULES

V.- EL QUI ÉS LA PARAULA ES VA FER HOME R.- I HABITÀ E NTRE NOSALTRES

(DÉU VOS SALVE, MARIA, PLENA DE GRÀCIA; EL SENYOR ÉS AMB VÓS; BENEÏDA SOU VÓS ENTRE TOTES LES DONES; I BENEÏT ÉS EL FRUIT DEL VOSTRE VENTRE, JESÚS. SANTA MARIA, MARE DE DÉU; PREGUEU PER NOSALTRES PECADORS, ARA I EN L’HORA DE LA NOSTRA MORT. AMÉN. )

V.- PREGUEU PER NOSALTRES, SANTA MARE DE DÉU. R.- PERQUÈ SIGUEM DIGNES DE LES PROMESES DE CRIST

1.- Horaris de Missa Diari: PARRÒQUIA: Dilluns a les 8’00 h. (este no) i la resta de dies a les 19’30 h. CONVENT a les 18’45 h.

Els diumenges de JULIOL I AGOST:

CONVENT A LES 8’00 – ORATORI (Torreta) a les 9’00 h.  I PARROQUIA a les 11’00

HORARI DEL DESPATX PARROQUIAL:HORARI D’ESTIU – JULIOL I AGOST

DIMARTS I DIMECRES – MATI:  DE, 11’30  A 12’30 / VESPRADA DE DIMARTS A DIJOUS DE 18’15 A 19’15 – Encarna   Els dimecres i dijous a les 20’00 h. els sacerdots

CONFESSIONS: DIVENDRES des de les 18’00 h. fins 19’15 h.

*  L’horari de Càritas és DILLUNS I DIMECRES de 5:30 a7: 30

* La Web parroquial : http://www.parroquiacanals.com/  També Faceboock i Twitter

Sal 64,10abcd. 10e-11. 12-13. 14

R/. La semilla cayó en tierra buena y dio fruto.

Tú cuidas de la tierra, la riegas y la enriqueces sin medida; la acequia de Dios va llena de agua.

Tú preparas los trigales: riegas los surcos, igualas los terrenos,

tu llovizna los deja mullidos,  bendices sus brotes.

Coronas el año con tus bienes, tus carriles rezuman abundancia;

rezuman los pastos del páramo, y las colinas se orlan de alegría.

Las praderas se cubren de rebaños, y los valles se visten de mieses que aclaman y cantan.

__________________________________

Un cristiano y un peluquero no creyente estaban caminando por los barrios de la ciudad.

El peluquero dijo al cristiano:

“Es por esto por lo que no puedo creer en el Dios que tú me hablas, en un Dios de Amor. Si Dios fuera así como tu dices, EL no permitiría que estos vagos fueran adictos a la droga y a otros hábitos destructivos. No, no puedo creer en un Dios que permite todo esto.”

El cristiano estuvo callado hasta que se encontraron con un hombre particularmente descuidado. El cabello le llegaba hasta el cuello y la barba sin rasurar.

El cristiano le dijo:

“No serías un buen peluquero si permites que un hombre como éste continue viviendo aquí sin un corte de pelo y una barba bien rasurada.”

Indignado, el peluquero contestó:

“¿Porqué me culpas por la condición de este hombre? No puedo evitar que él esté así. Nunca ha ido a mi peluquería, yo podría arreglarlo y hacelo verse como un caballero si él me lo pidiera.”

El cristiano miró fijamente al peluquero y le dijo:

“Entonces no puedes culpar a Dios por permitir que los hombres sigan viviendo en sus malos caminos. EL constantemente los está invitando a acercarse para ser salvados y recibir sus promesas a través de su palabra, pero al igual que este hombre, no se lo han pedido.

“Esta decisión es personal y sólo tienes que invitarlo a entrar a tu corazón.”

+Lectura de l’evangeli segons sant Mateu          13, 1-23

Aquell dia, Jesús isqué de casa i s’assegué vora el llac. Era tanta la gent que es reuní entorn d’ell, que pujà a una barca i s’hi assegué. Tota la gent es quedà vora l’aigua i ell els parlà llargament en paràboles. Digué:

– «El sembrador va eixir a sembrar. Quan sembrava, una part de la llavor caigué arran del camí, vingueren els ocells i se la menjaren. Una part caigué en un terreny rocós, on hi havia poca terra. De seguida va nàixer, ja que la terra era poc fonda, però, com no tenia arrels, quan eixí el sol, amb el calor, s’assecà. Una part caigué entre els cards, però els cards van créixer i l’ofegaren. Una part caigué a la terra bona i donà fruit: o cent, o seixanta, o trenta. Qui tinga orelles, que ho senta.»

Escolteu què vol dir la paràbola del sembrador.

La llavor sembrada arran del camí vol dir que a tots aquells que escolten la predicació del Regne però no l’entenen, el Maligne els pren la llavor sembrada en els seus cors. La llavor sembrada en un terreny rocós vol dir aquells que reben amb alegria la predicació del Regne així que la senten, però només per un moment:

no arrela dins d’ells, i, tan bon punt es troben amb dificultats o amb persecucions per la paraula que havien rebut,sucumbeixen de seguida. La llavor sembrada enmig dels cards vol dir aquells que han sentit la predicació del Regne, però les preocupacions del món present i la seducció de les riqueses l’ofeguen i no dóna fruit.

La llavor sembrada en terra bona vol dir aquells que han sentit la predicació del Regne i l’han entesa, i, per això, dóna fruit: o cent, o seixanta, o trenta.» Paraula del Senyor.