Dia del Malalt

El diumenge, dia 26 de maig, Solemnitat de la Santíssima Trinitat els malalts de la nostra Parròquia reberen el Sagrament de la Santa unció en la Missa de 11’00 h.

Coordinat pel grup de pastoral de la Salut els distints membres del grups parroquial han participat cantant, acompanyant  i ajudant als nostres malalts que han rebut en la Missa el Sagrament.

En la homilia Mn. Emili ens ha recordat que després de les festes Pasquals en les que  junts als molts batejats, el xiquets han rebut el sagrament de l’Eucaristia i els joves la Confirmació, la festa de hui tanca el cicle per a que la familia Parroquial estiga completa.

Cal destacar l’actitut de servici que els xavals de Confirmació han tingut al llarg de la celebració estaguent pendents dels malats en tot moment amés d’haver-los traslladat de les seues cases ala casa de tots: el Temple parroquial.