Dia Nacional de la Caritat

Aquest es un cap de setmana molt especial per al equip de Càritas i per a totes les Càritas Parroquials ja que, amb motiu de la festivitat del cos de Crist, celebrem el dia Nacional de la Caritat.

Nosaltres, la nostra parròquia, tal i com venim fent-ho els últims anys, ho celebrem organitzant un mercadet solidari, a benefici de la nostra Càritas i per tant, a benefici dels mes necessitats de la nostra comunitat.

Al equip de Càritas ens ompli d’orgull i de goig veure com la nostra comunitat sa bolcat davant aquest esdeveniment, cóm les dones i algun que altre home del nostre poble, han fet coques dolses i salades  per a que les poguérem vendre, cóm els establiments i fabriquetes del poble i la contornà, ens han donat els seus productes per a posar-ho a la venta, cóm l’ajuntament ens ha permès estar a la planta baixa de Ca Don Jose, cóm el poble s’ha acostat i ha col·laborat comprant el que allí hi havia, i sobre tot volem agrair a totes eixes col·laboradores, a tota eixa gent anònima que dia a dia dedica el seu tems, la seua alegria i el seu coret, per la gent que més ho necessita.

Moltes Gracies i que deu vos ho pague.

La guanyadora de la rifa del Mercadet Solidari de Càrites Parroquial ha sigut M.Dolores Barberá Ballester.