El centre Juniors Tau de Canals vol demanar-te un favor

Per al XXVII Festival de la cançó de la Zona Interior vam crear seguint el lema de la campanya d’enguany “Aniràs on Jo t’envie.” (Jer 1,7), la cançó “No mires atrás, ¡camina!” que va guanyar el 3r premi. I ara amb motiu del V Concurs Diocessà a la millor cançó, organitzat a nivell de, ens presentarem amb eixa cançó que per a nosaltres mostra el lema de la campanya com ninguna.

Però per a poder mostrar-li a la resta de centres què significa  per a nosaltres la cançó, necessitem la teua ajuda. El concurs va, majoritàriament, per votacions i necessitem totes les que ens pugues aconseguir. Tens correu electrònic, no? Doncs t’agrairíem que entrares en aquesta pàgina: http://www.juniorsmd.org/es/concursocancion i polsares “Votar” en la cançó “No mires atrás, ¡camina!” del centre TAU de Canals. Sols tindràs que introduir el teu correu electrònic (un vot per conter de correu) i entrar després a aquest últim per a confirmar el vot. Pots anunciar-ho també per les diverses rets socials per a que tots els teus coneguts també voten. T’ho agrairem, de veritat.

Res més, sols donar-te les gràcies per adelantat per si ens votes i si no (perquè ja ens has votat) agrair-te el perdre un poc de temps llegint estes paraules.

Sempre units!

El centre necessita ajuda… el centre et necessita a tú!!