El col·legi culmina la seua escoleta d’Estiu

escola estiu

Un any més s’ha dut a terme l’escoleta d’estiu del Col·legi parroquial Sant Antoni Abat, escoleta que començava el passat 26 de juny una vegada finalitzades les classes i que va culminar el dia 21 de juliol.

Aquest any una cinquantena de xiquetes i xiquets han gaudit d’un temps de diversió, estudi i temps lliure a més de les tants refrescants i divertides piscines que han fet que se suportara millor la calor de l’estiu. Totes les xiquetes i xiquets han pogut gaudir també dels tallers de robòtica i LEGO que ens acostà Míriam mitjançant l’acadèmia “genioos”, així com de les noves tecnologies i formes distintes d’aprendre utilitzant jocs i d’altres metodologies innovadores i com no el gran mural en el qual hem col·laborat tots.

L’ambientació que s’ha tractat aquest any ha sigut l’èxode del poble d’Israel i les distintes dificultats que passaren al llarg de 40 anys al desert buscant la terra promesa. Així ens han visitat personatges tan il·lustres com un dels grans patriarques, Moisés, que guià al poble d’Israel i que ja ens visità el passat estiu, i Josué que ens guià a enderrocar les muralles de Jericó. A més a més, hem ajudat al poble d’Israel amb els distints tallers de cuina, vestimenta, fabricant l’Arca de l’Aliança, etc.

Els responsables de l’escoleta d’estiu 2017 del col·legi parroquial Sant Antoni Abat, volem agrair a tots els pares la confiança dipositada en nosaltres un any més així com al mateix col·legi que ens facilite els materials i mitjos necessaris i també la confiança de dur a terme aquest tipus d’activitat oberta no sols als alumnes del centre sinó a totes aquelles xiquetes i xiquets que vulguen vindre.

Fins al ja proper estiu 2018…