El curs de confirmació ja ha començat

confirmació-vl

El curs de confirmació ja ha començat!. Els joves de la parròquia de Canals, que han decidit confirmar la seua fe en el Senyor, el passat mes d’octubre, van començar el seu curs de formació.

Dos cursos són necessaris per completar la formació d’aquests joves. Els joves de primer any que han començat ara, basaran el seu aprenentatge en temes de l’Antic Testament, i els de segon curs basen la seua formació en conèixer més a fons l’Església de la qual formen part, reunint-se cada vesprada dels divendres a les sales “patronato” , de les 20.30 a 21.30 hores.

Hi ha 11 grups de joves. Els grups són d’entre 5 i 8 persones, que baix la direcció del seu catequista reflexionen, i aprofundeixen sobre els temes que corresponen a cada curs. Dels dos cursos que conformen la catequesi de confirmació, 6 grups es van formar l’any passat, i aquest any han reprès de nou la seva formació, i 5 grups de primer any, que comencen un nou camí.

De totes les activitats que s’han programat per aquest primer trimestre, abans del Nadal, volem destacar quatre importants:

– Reunió de pares de confirmands

Dissabte, novembre 17, a les 20.30 – Pares de SEGON CURS
Dissabte, novembre 24, a les 20.30 – Pares de PRIMER CURS

– Actes dels joves confirmands

Diumenge, desembre 2, en la celebració de l’Eucaristía de les 12.00, “Presentació a la Comunitat Parroquial” dels joves confirmands de PRIMER CURS.
Diumenge, 9 des, en la celebració de l’Eucaristía de les 12.00, “Lliurament del Pare Nostre”, als joves confirmands de SEGON CURS.

Des del grup de catequistes, hem començat amb molta il · lusió aquest nou curs, i esperem que sigua un any profitós, amb moltes experiències noves per a aquests joves, experiències de fe, que els ajuden a reafirmar la seua vida caminant al costat de Jesús.

fes click per a veure les fotos