Entrega de la recaptació del XIX Mercadet Solidari

Ahir, divendres 7 de juny, l’Ajuntament de Canals va convidar a dinar als alumnes i professors de l’IES Francesc Gil i del Col·legi Parroquial Sant Antoni Abat, ambdós de Canals, que han fet possible la celebració del XIX Mercadet Solidari agraint així tot el treball i esforç realitzat.

En aquest dinar es van lliurar els xecs als representants de les associacions beneficiàries que enguany han sigut ASCADIS, ACADEFI, Càrites-Canals i AECC-Canals. Cada associació ha rebut 581 euros ja que el total de la recaptació ha sigut de 2324 euros.

MOLTES GRÀCIES!

Els/les alumnes de quart d’ESO i primer de Batxillerat de l’IES Francesc Gil i del Col·legi Parroquial Sant Antoni, abat, de Canals, volem donar les gràcies a tota la gent que ens ha ajudat a preparar i a dur endavant el XIX Mercadet Solidari. Enguany hem aconseguit 2324 euros, i ens sentim molt satisfets/es de poder ajudar a ACADEFI, ASCADIS, Cáritas-Canals i l’Associació Espanyola Contra el Càncer-Canals.