Experiència de Borja Peris en la Pasqua Jove 2014

La Pasqua Jove, jo començaria definint-la com una altra forma de viure la Pasqua, com una experiència que compartir amb joves tant coneguts com desconeguts, del teu poble o de pobles dels voltants, però tots amb un mateix camí, Jesús.

En la Pasqua Jove comparteixes amb altres joves les teues experiències, els teus pensaments, les teues pròpies reflexions i aprens molt de la resta, ja que pots adaptar-te a tu mateix les experiències de la resta de joves, la qual cosa et fa reflexionar sobre: Qui soc? Quina tasca m’ha encomanat a mi Déu? Etc.

Però durant aquesta experiència que compartim els joves, no sols compartim experiències, pensaments, reflexions, idees… , sinó que al conviure durant tota la Pasqua tots junts, es coneix més a la gent amb la qual estas, fas nous amics o amigues, compateixes anècdotes, realitzes jocs, t´ho passes d’allò més bé i a més fas que la parroquia tinga vida, perquè la joventut dóna vida a la parroquia.

Finalment, per acabar sols m’agradaria dir que durant aquestes dos Pasques Joves que duc, a més preparant-ne una, la Pasqua Jove 2014, m’ho he passat molt bé, he conegut molta gent, he fet molts amics, he compartit moltes experiències, anècdotes, reflexions amb ells i a més també he aprés molt. Per aquest motiu convide a tota la gent que vulga vindre que no tinga por, que vinga que no s’arrepentira i podrà viure una altra forma de viure i vore la Pasqua i segur que repetirà.