I jornada musical de col·legis diocesans

El passat 28 de febrer, els alumnes de 4 º de Primària del col·legi parroquial Sant Antoni Abat, van participar a la I Jornada Musical de Col·legis Diocesans. Es va celebrar a la sala Iturbi del Palau de la Música de València. En aquesta trobada van participar uns 45 col·legis i prop de 1700 alumnes.

La trobada va ser presidit per l’Arquebisbe de València D. Carlos Osoro.

Durant la trobada, els alumnes van cantar diversos temes musicals en grup. Van poder gaudir de les actuacions de diferents col·legis i de l’actuació d’un grup de professors que van interpretar “El mercat persa” on va participar la nostra professora de l’ESO Mariola Tortosa.

Els nostres alumnes van gaudir també d’un presentador de luxe, Marc Carcelén, mestre del col·legi i membre de l’organització de l’esdeveniment. Marcos va ser l’encarregat, després de la pregària inicial, de començar la jornada, presentació que va ser molt aclamada pels nostres alumnes.

Com a signe identificatiu del nostre col·legi, els alumnes van estrenar en aquesta excursió la “PAÑOTAU”. Un mocador amb els colors i els signes identificatius del nostre col·legi.