Ja pots apuntar-te a la Pasqua Jove!

A la teua Parròquia un grup de joves ens trobarem uns dies de Setmana Santa per a celebrar la Pasqua, la festa dels cristians. Fem memòria dels últims dies de la vida de Jesús i és que TOTS compartim alguna cosa que ens mou, que ens dona sentit al que vivim dia a dia…

T’ho podem assegurar… no tenim res clar en temes de fe, però estem buscant. Tot això tenim en comú. Ens agrada viure la vida i continuar buscant! Per això ens trobem, per a celebrar-ho! Són Quatre dies en un entorn molt especial, amb una gent molt especial. És una manera diferent de viure la Pasqua.

Si estàs pensant-ho… apunta’t, prova i després opina!!!

Enreda’t i enreda els teus amics, companys o germans. Et convidem a fer el peregrinatge per “descobrir”, “viure” i “compartir” el seguiment de Jesucrist, sentit i motor de la fe cristiana que professem.

Si tens entre 15 i 25 anys, si t’atreveixes a vindre inscriu-te o si tens qualsevol dubte pots contactar amb nosaltres per correu: parroquiacanals@gmail.com o al despatx parroquial en l’horari normal.

T’ESPEREM!

Si eres menor de 18 anys és imprescindible entregar aquesta autorització signada pel pare/mare o tutor/a:

Pots veure el que hem fet altres anys: Pasqua Jove 2012 i Pasqua Jove 2013