Joves preparant la visita del Seminari

seminari-vl

El passat divendres 1 de febrer, el grup de catequesi de confirmació vam tindre un dia especial. Una dinàmica sobre la vocació sacerdotal, una sessió de catequesi participativa, dinàmica, on els xavals tingueren la possibilitat de conèixer des d’una altra perspectiva, la de la reflexió, el camí al sacerdoci i la vida sacerdotal, desconeguda totalment per a ells.

El motiu de fer aquesta dinàmica amb els xavals, que varia del comú que solem fer en cada sessió, té una raó. El proper cap de setmana, 16 i 17 de febrer, tindrem el gust i plaer d’acollir un grup de joves seminaristes, que compartiran amb la nostra parròquia, amb els nostres grups i amb tots nosaltres, les nostres activitats, les nostres Eucaristies, i totes les hores i minuts que siguem capaços de regalar. Vénen a visitar-nos des del Seminari Major de Montcada i del Menor de Xàtiva, i és la nostra obligació poder acollir-los de la millor manera. I la millor manera, a més d’oferir el nostre entorn parroquial, la nostra companyia i el nostre afecte, per a nosaltres els catequistes de confirmació, era conèixer!. Que els nostres joves confirmands conegueren i reflexionaren sobre la seua vida, arribada al seminari, i la crida a la vocació.

Per finalitzar aquesta activitat especial, vam tenir la presència del nou pare D. Víctor, que ens acompanya i ajuda aquests dies, i esperem que durant molt de temps en les tasques parroquials. Ell va donar el testimoni del sacerdot que ha arribat a complir la seua vocació, a més de presentar-se com nou membre de la nostra parròquia.