La foguera al Col·legi Parroquial

Foguera-vl

Van arribar les festes i al nostre col·legi ho vam celebrar com l’ocasió ho mereixia. El primer que vam fer va ser confeccionar una foguereta que vam cremar al pati de l’escola la vesprada de dimarts. Un iaio d’unes alumnes és l’encarregat tots els anys de fer la foguera. Moltes gràcies, José Juan, el col·legi sempre recordarà la seua participació al llarg de tants anys. Segur que fins i tot quan ja no tinga nétes al centre continuarà acudint, gràcies.

Moltes i diverses són les activitats que fem en cadascun dels cicles. Intentem fer un tractament global ja que el tema de les festes es treballa en diferents assignatures. En música s’ensenya l’himne, en plàstica es fan moltes manualitats: fogueretes xicotetes que cada alumne s’emporta a casa, cartells anunciadors de les festes, decoracions per a les aules i els corredors, insígnies per a les solapes… Des de l’assignatura de religió estudiem la vida de Sant Antoni i reflexionem sobre com el seu exemple ha de servir-nos de guia en la nostra forma de fer les coses.

Dimarts de vesprada vam acabar cremant la nostra pròpia foguera i, com no, menjant. Els membres de l’associació de pares i mares ens van preparar una deliciosa xocolatada acompanyada de bambes. Com podeu veure ens va agradar moltíssim. I ja es podeu imaginar que van fer una de les coses que més ens agrada: tirar vítols.

VÍTOL I VÍTOL AL NOSTRE PATRÓ DEL POBLE!

Foguera al Col·legi Parroquial