Maria Prieto guanyadora del concurs de felicitacions nadalenques

Cole-vl

En el IV Concurs de Postals Nadalenques de Col·legis Diocesans, l’alumna del Col·legi Parroquial “Sant Antoni Abat” María Prieto Valls, de 3r ESO, ha sigut la guanyadora en la categoria de Secundària.

L’organització del concurs ha volgut destacar que cada any és més difícil guanyar perquè van augmentant el nombre de participants, sent aquest any 47 els col·legis que han concursat.

El lliurament de premis tindrà lloc, per part del Sr. Arquebisbe, aquest divendres 14 de desembre a las 12:45 hores, al finalitzar el Cant de nadales i la benedicció del Xiquet Jesús, davant la porta romànica de la catedral.

En aquest acte la nostra alumna María estarà ben acompanyada, ja que, a més dels seus pares, hi acudiran també la tutora de la seua classe i la coordinadora de la Comissió de Pastoral del Col·legi.

La Titularitat, l’Equip Directiu i el Claustre de Professors del Col·legi volem donar-li l’enhorabona a María, així com fer-la extensiva als seus pares i a la seua família.