Mercadet Solidari 2013

El proper divendres 3 de maig, i de forma solidària, es realitzarà a Canals EL MERCADETSOLIDARI (XIX), el qual tindrà lloc al començament del carrer Mestre Serrano, (junt a l’ONCE); aquest estarà organitzat pels alumnes de Religió del Col·legi Parroquial Sant Antoni, abat, i de l’I.E.S. Fransesc Gil, de Canals.

Els beneficis obtinguts estaran destinats a les Associacions de Discapacitats Físics i Psíquics de Canals (ACADEFI i ASCADIS), a Cáritas-Canals i a l’Associació Espanyola Contra el Càncer-Canals.

El Mercadet solidari d’enguany és el que fa dinou i compta amb la col·laboració de l’I.E.S Francesc Gil i el Col·legi Parroquial Sant Antoni Abat, ambdós de Canals.

El proper divendres 3 de maig ens reunirem els alumnes de quart d’ESO i primer de Batxillerat de l’assignatura de Religió d’aquestos centres i estarem des de les 8’00 del matí fins les 14’00 hores aproximadament, al carrer Mestre Serrano (junt a l’ONCE). Muntarem tres paradetes amb els articles recollits, els diferents donatius rebuts, i pastissos, empanades, coques… que faran en les nostres cases; tot això ho posarem a la venda amb l’objectiu de recaptar els màxims beneficis possibles per als DISCAPACITATS FÍSICS I PSÍQUICS DE CANALS (ACADEFI i ASCADIS), CÁRITAS-CANALS i L’ASSOCIACIÓ ESPANYOLA CONTRA EL CÀNCER-CANALS.

També els/les alumnes ens repartirem per tot Canals amb vidrioles folrades amb el logotip del mercadet demanant per als destinataris dels donatius. Com agraïment a la seua col·laboració els obsequiarem amb un adhesiu.

El resultat del Mercadet Solidari és la suma de molt de treball no sols d’eixe dia sinò també de tot el previ i del posterior. Ja es pot participar perquè al comerços de Canals hem deixat una vidriola i un cartell anunciador. Tota ajuda és agraïda i de segur redunda en totes les cases perquè d’una manera o d’una altra a tots ens “toca” de prop alguna de les associacions beneficiàries.

ÚLTIMES RECAPTACIONS:
2012: 2300€
2011: 2501€
2010: 2400€

ELS ESPEREM EL PROPER DIVENDRES 3 DE MAIG I MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER TOT.