Misió Magnificat 14 de març

Amb motiu de la celebració de la MISSIÓ MAGNIFICAT el nostre Arquebisbe farà la última predicació en Canals.

Les predicacions seran el dimarts 11, dimecres 12 i dijous 13 a  les 20’00 h.  al Temple parroquial i la ultima será el divendres 14 de Març a les 20’00 h. al Pavelló “Ricardo Tormo”.

El Sr. Arquebisbe ha volgut que a esta predicació l’acompanyarà l’ Imatge  Peregrina de la Mare de Déu dels Desemparats.

Ja que tenia que vindre al nostre poble, la Parròquia de Sant Antoni Abat, ha sol·licitat a la Basílica que la Imatge vinga abans i se’n vaja el dissabte pel mati. La petició amb l’ intervenció personal del Sr. Arquebisbe ha segut acceptada i el dia 14 farem el següent horari:

– A les 10’00 h. LAUDES

– A les 11’00 h. OFRENA FLORAL DE LES AMES DE CASA I JUBILATS

– A LES 12’00 h. ÀNGELUS I PRESENTACIÓ DAVANT LA VERGE DELS XIQUETS RECIEN NASCUTS I EMBARASSADES

– D’13’00 h. A 16’00 h.. VISITA LLIURE PER A LA PREGÀRIA DAVANT LA IMATGE DE LA MARE DE DÉU

———————————————————————————————————–

– A les 16’00 h.  ACTE AMB ASCADIS, ACADEFI I MALALTS EN GENERAL.

– A les 17’30 H. ACTE AMB XIQUETS

– A les 18’00 h. EUCARISTIA

– DE 19’00 h. a  20’00 h. ACOLLIDA DE LES PARRÒQUIES DE LA VICARIA VI  PER A LA PREDICACIÓ DEL SR. ARQUEBISBE

A les 20’00 h. PREDICACIÓ DEL SENYOR ARQUEBISBE

D. CARLOS, RÉS SANT ROSARI I CONFESSIONS.

– SOBRE LES 22’00 h. SOPAR

– A les 23’00 h. PROCESSÓ DE LES TORXES AMB LA IMATGE FINS AL TEMPLE PARROQUIAL.

– DESPRÉS DE LA PROCESSÓ, TORNS DE VELA DAVANT LA VERGE PER TORNS

– ROSARI DE L’AURORA I ACOMIADAMENT DE LA  IMATGE DE LA MARE DE DÉU

Es un aconteiximent que ens ompli d’alegria i agraïm a Déu i a tots els que estan preparant i participaran en els actes previstos i a la nostra Església diocesana en la persona del seu Pare i Pastor, D. Carlos Osoro, el haver triat la nostra població per tan gran acte.

DISFRUTEM I NO OLVIDEM MAI EL QUE ENS DIU LA VERGE MARÍA: “FEU EL QUE EL VOS DIGA”.