NOU MEMBRE EN BANDA DE TAMBORS PARROQUIAL

LA BANDA DE TAMBORS DE LA NOSTRA PARROQUIA HA TINGUT UNA JORNADA  MOLT ACTIVA. DISSABTE 9 DE MARÇ VA ACODIR A LA TAMBORADA NACIONAL QUE ES CELEBRÀ EN ALZIRA. EN ELLA ELS MEMBRES VAN PODER GAUDIR DE LA INDUMENTÀRIA I ELS TOCS DE TAMBOR D’ALTRES BANDES PROVINENTS DE CONFRARIES DE TOTA ESPANYA, AIXÍ COM MOSTRAR LA SEUA AFICIÓ EN COMPANYIA DE LA BANDA DE TAMBORS DE LA HERMANDAD DE CABALLEROS DE CRISTO CRUCIFICADO EN LA AGONÍA, QUE ELS VA ACOLLIR AL SEU LOCAL I A LA QUAL DONEM LES GRÀCIES DES D’ACÍ.

A MÉS A MÉS, DE VESPRADA ES VA CELEBRAR LA MISSA PROMESA EN QUÈ VA SER ADMESA COM A NOU MEMBRE DE LA BANDA DE TAMBORS PARROQUIAL LA XIQUETA CLAUDIA FITA, ALUMNA DEL COL·LEGI PARROQUIAL.

FINALMENT, PER LA NIT, LA BANDA DE TAMBORS VA ACOMPANYAR AL CRIST DE LA FE EN EL RECORREGUT DEL VIACRUCIS QUE ES INICIAR A LA PLAÇA DEL CALVARI I VA CULMINAR EN L’ESGLÈSIA.