Oració final de curs IDR

baner-idr

Divendres passat a les 22:00 h. celebrem a la capella del sagrari de la nostra parròquia una oració per celebrar el final de curs de l’Itinerari Diocesà de Renovació (IDR) en la qual els grups que formen part d’aquest itinerari han fet les seves pròpies oracions i ofrenes davant el sagrari. A continuació presentem algunes de les oracions i accions de gràcies que van fer els grups a la celebració, i així tots puguem unir-nos a les seves oracions.

Des d’aquí convidem a tots a participar d’aquest itinerari que ens ha proposat el nostre pastor, Dn Carlos Osoro, Arquebisbe de València, per al aquests cursos.

web oficial del Itinerari Diocesá de Renovació

Durant aquests dos anys com a grup de l’Itinerari Diocesà de Renovació, la teua Paraula ha estat sempre present entre nosaltres, al centre de les nostres reunions, i presidir com a element fonamental, i recolzada sobre aquesta pedra que ara t’oferim, com a símbol que tu ets el veritable suport, suport fort i segur com aquesta pedra, que se serveix de la Paraula per consolidar cada dia un poc més la nostra fe, compactar la nostra unió com a grup i enfortir el nostre amor cap a Tu i els altres.

Hi ha persones que no moren mai, perquè després de la seua mort, segueixen vives en el record, doncs les seues idees, les seues paraules, han quedat gravades, no solament al cap, sinó en un lloc més important, han quedat gravades al cor de qui han conviscut amb elles.

Nosaltres avui en aquesta ofrena, volem presentar el full amb què ens nodrim de la Paraula per anar creixent. El seu nom és Dabar, que significa PARAULA. La Paraula de Déu que tu PAQUITA vas a presentar junt amb nosaltres. Perquè encara que haja passat ja molt de temps, seguim sentint-te, recordant i comptant amb tu sempre. Gràcies per haver fet que la Paraula es fongués en el nostre cor. Gràcies Senyor per haver-la posat en les nostres vides.

Avui amb més il·lusió que mai t’oferim de cor l’aliment de la nostra fe, de la nostra unió i del nostre respecte i amor les unes per les altres.

Senyor, t’oferim el temps, temps per estar amb tu, temps per omplir-nos de tu i temps deixant per donar-lo als altres.
Temps que ens costa dedicar a les coses que realment ens fan ser persones.
T’oferim la nostra jornada de cada dia, Senyor, ompli-la tu del teu amor.
Dóna’ns, Senyor, serenitat per viure, calma per aturar-nos i poder estimar, sense presses, sense velocitat.

Amb aquest ram de flors volem representar el que el grup ha experimentat en aquests dos anys: una unitat dins la nostra pròpia diversitat, sent el peu que ens subjecta, Jesús, la nostra base, el nostre eix, pel que avui donem gràcies i alhora demanem al Senyor alegria i força per continuar els propers cursos.

En aquestes empremtes que presentem volem expressar el camí recorregut fins ara pel nostre grup, donar gràcies al Senyor i demanar la seva ajuda per seguir.
Caminem junts, amb l’ajuda de l’Església, a trobar Jesús.
Amb aquest estudi de la Paraula, volem assolir la fe, l’amor, l’esperança, l’amistat, l’oració, la perseverança, …
Conèixer la voluntat de Déu i amb l’ajuda de la gràcia sacramental, lluitar per complir-la, amb la humilitat i la senzillesa de bons fills.
“Jesús, fill de Déu, ajuda’ns”

Jesús deia als deixebles: “Vosotros sois la sal de la tierra pero ¿Si la sal se vuelve sosa con que la salarán?”
La sal aplega als aliments i es disol y dona sabor, el sabor dels Cristians en el món està en les coses menudes, de vegades insignificants, són detalls d’amor com floretes, mostres de cada dia que humanitzen al Cristià.
Som els cridats a portar en la societat el sentit que de vegades li falta, la sal, la llum i el testimoni són els fils que deguem menejar els cristians per a donar sentit a la vida nostra de cada dia y estar sempre en comunitat en unio.

Et presentem aquestes llavors, aquesta terra i aquesta aigua. Si els unim a tots tres germinarà una vida, germinarà un ser viu.
Aquestos elements representen a cada u de nosaltres amb les nostres característiques, amb les nostres personalitats, amb les nostres manies, amb les nostres experiències religioses, però al haver-nos unit amb motiu del IDR ha germinat en nosaltres una única unitat un únic missatge una sola veu, la de Jesucrist que revitalitza les nostres vides i la de la nostra Parròquia.

Estos mocadors entrellaçats són símbol de la diversitat de personalitats, caràcters i sentiments del nostre grup, la qual hem aconseguit integrar en este camí comú que hem iniciat, juntament amb els altres grups de la nostra Parròquia, sempre guiats per la Paraula de Déu. Gràcies, Senyor.

fes clic per a veure les fotos