Pasqua Jove

Com ja és tradicional en arribar la Setmana Santa, un grup de joves ens hem reunit als salons parroquials per viure d’una manera especial i diferent aquestes dates tan importants.

Aquest any hem sigut un grup de 10 a 15 joves des dels 16 anys els que hem compartit experiències, vivències i sobretot hem compartit la nostra fe entre nosaltres i amb la comunitat parroquial, participant de les celebracions litúrgiques més importants i amb tallers, dinàmiques …

En aquesta trobada hem estat reflexionant sobre el sentit de la nostra vida, la importància de sentir-nos acompanyats i com no de l’acompanyament espiritual.

Hem quedat tan convençuts de la importància d’aquest acompanyament espiritual que ha nascut la iniciativa de preparar cada últim divendres de mes una Trobada de Oració Jove, així que tots els últims divendres de mes a les 23 h. ens reunirem per continuar acompanyant-nos els uns als altres i com no sentir-nos acompanyats per la nostra comunitat parroquial, així que no t’ho penses i vine. La primera trobada serà el 26 d’abril a les 23 h. a l’Església Parroquial.