Pasqua Jove 2012

Pasqua-Jove

Segons la RAE, un dels significats de la paraula COMPARTIR és, “participar en algo”, i eixe és l’objectiu principal de la Pasqua Jove que cada any la nostra Parròquia organitza. Fer que els joves de la nostra parròquia i els no tant joves compartixquen moltes coses i en especial, que participen dels sentiments, de les experiències i de la presència de Déu, ha estat la tasca primordial d’aqueste encontre.

Del 5 al 8 d’abril, i amparats per la il.lusió i tenint a Maria, mare de Dèu i el seu sí fidel, com a base d’aquestes dies, un grup de joves de la parròquia, han compartit en les dependències parroquials, tot alló que l’entorn de la Setmana  Santa els ha brindat. A través de dinàmiques i activitats, divertides i reflexives, en les que es proporcionen experiències de fe, han participat de la vida parroquial d’aquestes dies tant importants per als cristians, i sobre tot, de l’alegria de la joventut que ells aporten.

Un any més podem dir que aquesta Pasqua Jove ha estat tot un èxit amb la participació, amb l’apropament a la resta de la parròquia, la participació en els actes religiosos, però sobre tot, ha estat una forma diferent de viure la Pasqua, com a cristians, dels joves de la nostra parròquia.