Pasqua Jove

Sabem que no cal esperar un altre moment ni cal anar molt lluny, perquè la Pasqua Jove pot ser un punt de trobada especial. Amb què? Amb qui? Amb allò que més estàs desitjant en el teu interior.

Si tens entre 16 i 25 anys, a la teua Parròquia un grup de joves ens torbem uns dies de Setmana Santa per a celebrar la Pasqua.

La pasqua Jove és l’espai dels joves de Canals, i altres llocs, per a preparar i viure intensament els misteris de la mort i la resurrecció del Senyor. Volem que siguen uns dies de conèixer-nos interiorment, i amb altres. És un espai per sentir-nos Església i aprofundir la vivència de la nostra fe.

Enguany, les dates previstes són:

del 28 al 31 de Març del 2013

Si t’atreveixes a vindre inscriu-te abans del 24 de Març o si tens qualsevol dubte pots contactar amb nosaltres per correu: parroquiacanals@gmail.com o al despatx parroquial en l’horari normal. El proper diumenge, després de la Missa de Rams, farem una xicoteta reunió per aclarir dades d’última hora, vine i informa’t de primera mà.

Si eres menor de 18 anys és imprescindible entregar aquesta autorització signada per el pare o tutor:

Autorització

Aquest any volem reflexionar tots junts al voltant del sentit de la vida! Volem donar-li una espenta a la nostra existència. T’atreveixes a descobrir-ho? Enreda’t i enreda els teus amics, companys o germans. Et convidem, vos convidem a fer el peregrinatge per “Caminar”, “Edificar” i “Confessar” el seguiment de Jesucrist, sentit i motor de la fe cristiana que professem.
Farem jocs, dinàmiques, tallers, oracions…no t’ho pots pedrer. Vine! T’ESPEREM!

• És una crida a viure la vida amb passió, des del fons.

• És una crida a la resistència activa de tot allò que no deixa viure amb dignitat a les persones.

• Es una crida a actuar, a comprometre’ns amb els qui tenim al voltant per construir un altre món, una altra església possible.

NO TINGUEU POR

“Busqueu Jesús de Natzaret, el crucificat. Ha ressucitat, no hi és aquí. I ara aneu a dir als deixebles i a Pere que anirà davant vostre a Galilea; allà el veureu, tal com ell us ho havia dit”. MC 16,6-7

Bona Pasqua!