Premi postals nadalenques de Col.legis Diocesans

postals-vl

Tal com us vam informar el passat dijous, coneixiem el veredicte  del jurat  que formava part del “IV concurs de postals nadalenques” que Col.legis  Diocesans  organitza   des de fa uns anys. L´alumna del nostre centre Maria Prieto  que cursa tercer d’ESO , va ser la guanyadora dins de la categoria de secundària.

Després dels nervis i l´alegria per part de mestres i alumnes , Maria  va rebre el seu premi per part de  l’Arquebisbe  de València  Dn. Carles Osoro  amb la resta d´alumnes també premiats en altres categories .

Després  junts a la plaça de l ´Almoina,  on tenia lloc l´acte,  gaudirem de les nadalenques que ens tenien preparades diferents  corals  formades per alumnes de diversos  Col.legis  Diocesans de la província.

Enhorabona Maria!. Per cert, ací us deixem les imatges per a tots aquells que no van poder estar alli.