Presentació dels joves de confirmació a la comunitat

confirmació-vl

El diumenge 2 de desembre, amés de ser el primer diumenge d’Advent, la nostra comunitat parroquial ha gaudit d’un acte molt significatiu per als responsables del grup de confirmació i per als xavals: la presentació dels joves que ha decidit dir si!!, volem confirmar la nostra fe… i així, el dia que els cristians comencem el camí per preparar la vinguda del nostre Senyor Jesús, ells també, comencen el seu propi camí de preparació, camí molt important a les seues vides: renaixer com a cristians, confirmar la seua fe.

Acompanyats dels catequistes, pares i familiars, els xiquets han segut cridats pel seu nom, tal com ho van fer el dia del bateig, i presentats un a un per Mossén Emili davant la comunitat parroquial que ha assistit a l’Eucaristia de les 12 del matí.

Mossén Emili els ha presentat com uns joves valents, que per ells mateix han decidit emprendre el camí, que durarà dos anys, en els que van a formar-se en la fe, en el que van a descobrir noves experiències, i en el que van a trobar-se amb moltes dificultats i impediments. Advertits de tot açó, i amb la valentia i animositat de la joventut, han respost davant tots, que estaven dispostos a començar, i resoldre tot el que vaja sorgint-los.

Sols ens resta donar l’enhorabona a tots aquestos joves, per la seua valentia, i la seua decisió, i fer-los saber que no estan sols, que tenen una comunitat parroquial que els estima, i que els acull, i en la que poden recolzar-se cada vegada que els apareguen les dificultats, en la que poden gaudir d’alegria i de la que formen part hui i sempre.

Presentació dels Joves de confirmació 2012