Quarta i última setmana en l’Escola d’Estiu del col·legi parroquial Sant Antoni Abat

Ahir divendres 26, vam donar per finalitzada l’Escola d’Estiu 2013 amb un acte molt especial, una festa d’acomiadament on ens van acompanyar tots els familiars dels xiquets que han participat en ella.

Els xiquets van poder ensenyar als seus familiars tots els tallers que ells mateixos havien fet durant estes setmanes, exposats en el hall del col·legi.

Visualitzem junts una presentació amb una xicoteta mostra dels millors moments viscuts per tots en l’Escoleta, moments d’estudi, jocs, visita de personatges, rallys, piscines i una sorpresa que havíem preparat… Un lipdub!

Arribat el moment de l’acomiadament, els xiquets van arreplegar tots els seus tallers i un dvd amb les fotos i vídeos dels grans moments viscuts enguany.

Agrair als xiquets i als pares la seua participació en l’Escola d’Estiu del col·legi parroquial.

Fins a l’any que ve! I ja sabeu… no dudes y síguele